sunnuntai 14. toukokuuta 2023

Äitienpäivänä




















Yllätys visiitti sekä donitsit äidille <3.



Tänään äitienpäivänä käytiin mökillä yllätys kahveilla. Vanhempani aloittelevat mökkikautta ja olivat mökillä ja Samu ehdotti jos lähdettäisiin käymään siellä yllätys kahveilla kun oli niin upea kesäinen päivä. 


Tuumasta toimeen, mulle autonpenkki makuuasentoon jotta mun olisi helppo siinä 50min./suunta olla. Saan siis kyllä istua, mutta lötköttelin siinä mielummin :). 

Matkalla napattiin donitsit mukaan kahville ja Samu osti vielä anopille kukkia <3.


Huh, olipa siellä mökillä todellakin kesäistä ja hurjan kuuma auringossa. Varjoon jouduin hakeutua ensimmäisen viiden minuutin jälkeen :). 


Tarkkasilmäisimmät huomasivat että mulla ovat hiukset lyhentyneet. Ja kyllähän ne lyheni, tarkalleen 48cm :D. Lähtötilanne oli hiuksissa 88cm joka on yli puolet minusta (olen 166cm pitkä). Mulla hiuksia riittää ja ne alkoivat olla niin pitkinä taas aivan liian kuumat ja varmasti myös työläät vauvan tulon myötä. Mulla kasvaa hiukset todella nopeasti ja jos tuntuu että haluan niitä takas kasvattaa, kyllähän ne kasvaa. Tällä hetkellä tuntuu että haluan vielä lisää 10cm pois :). Vähän vaihtelua ja helpompaa hiusten hoitoa nyt ainakin joksikin aikaa. 




Eilen oli kauppaan ilokseni tullut Suomalaisia mansikoita ja niillä ollaan tänään herkuteltu.



Tänä kesänä jää mökkeilyt meidän osalta lyhyeksi. Korkeintaan näitä päiväkahvireissuja uskalletaan tehdä. Viime vuoden Linnean synnytys kokemus joka mökillä alkoi jätti sen verran ison trauman kaikkinensa, etten sitä uudestaan haluaisi kokea. Vaikka olikin piha täynnä apua ja ambulansseja helikoptereineen päivineen. 


Mökille keritään kyllä sitten koko perheen kera myöhemmin <3. 


Tänä päivänä olen hurjan kiitollinen siitä että minulla oli mahdollisuus tulla raskaaksi ja saada lapsia. Vaikka yksi onkin enkeli, toinen potkii masussa ja kasvaa päivä päivältä isommaksi. Minun pienet tytöt <3 <3.



IHANAA ÄITIENPÄIVÄÄ <3.






Tiina





Facebook
Instagram












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti