perjantai 23. syyskuuta 2016

Liian romanttinen

















Jos saisin uudistaa vain yhden huoneen kodissamme niin se olisi ehdottomasti ruokailuhuone!

Jännä ja ristiriitainen fiilis siitä - pidän, mutta en kuitenkaan pidä :D. Voin "elää sen kanssa", mutta se ei ole "mua" (meitä) - sitä mistä pidän tänä päivänä.

Liian romanttista ja väärän värinen ja tyylinen ruokailuryhmä.

Mulla on käynyt jopa niin hullu ajatus mielessä, että tyhjennän koko ruokailuhuoneen.
Vien mökille valkoiset kaapit ja myyn ruokailuryhmän ja osan pientavaroista.
Alottaisin uuden sisustuksen pikkuhiljaa ihan tyhjästä tilasta.

Aluksi ajattelin, että myisin koko kaluston, mutta pari viikkoa sitten kun olimme mökillä mietin, että nuo valkoiset kaapit sopisivat sinne kun vähän mylläisin taas mökkiä :D.

Tietty tyyli ja ajatus miltä ruokailutila näyttäisi uudistuksen myötä on mulla kirkkaana verkkokalvoilla.
Siihen ei riitä vain Home kyltin poisottaminen vaan se todella vaatii koko kaluston uusimisen.

Ihmeen kauan olen jaksanutkin (plus mies) katsoa tuota samaa tyyliä näinkin kauan. Ruokailuryhmä ja korkea kaappi hankittiin jo edelliseen taloon kun asuttiin vielä Helsingissä ja siitä on jo yli kahdeksan vuotta aikaa.

Mietin toki, että jokusen tavaran kun ottaisi tuosta ilmeestä pois niin muuttaisi se yleisilmettä, mutta ei, se ei vaan riitä. Nyt pitäisi saada jotain ihan uutta :).

Mieheni itseasiassa ehdotti mulle jo muutama vuosi sitten, että muutettaisiin ruokailutilan tyyliä, mutta silloin mä tykkäsin vielä tästä. Mutta nyt oon totaalisen kyllästynyt siihen :D. Olis pitänyt silloin kuunnella miestä ;).
"Tilannut" olen kyllä mieheltäni, että tekisi meille (sen) pöydän mistä ollaan puhuttu jo pitkään. En voi kuitenkaan tyhjentää tuota tilaa ja myydä ruokailuryhmää ennenkuin tiedän, että uusi on tulossa. Missä mä sitten vieraille ruuat tarjoilen - se joulukin on jo kohta ;).


Tässä monena päivänä olen miettinyt näitä muutoksia mitä haluaisin tehdä.
Muuttuiko minussa jokin vai onko vaan niin, että aikansa kutakin??
Vastausta tähän en vielä keksinyt vaan jään sitä vielä pohtimaan ;).


Ihan ensimmäisenä muutoksen kohteena on kyllä nyt pihavalot!!
Niitä tarvitaan lisää pihalle ja paljon. Tänään jo aloitettiin sitä projektia etsimällä pihavalaisimia ja laitan siitä ihan oman postauksen kun valmistuu :).


Hauskaa iltaa ja viikonloppua ;).



Tiinamaria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti