tiistai 1. marraskuuta 2016

Joululahjavinkkejä (virkkailuja)










"How How How"


Marraskuun ensimmäinen päivä - eli ensi kuussa on jo joulu :).

Käsieni kunnon takia olen joutunut aloittaa joululahjavirkkailut jo ajat sitten. Itseasiassa nämä ovat pudonneet koukulta jo alkuvuonna..

Moni tekee osan lahjoista itse ja tässä olisikin muutamia lahjavinkkejä pukinkonttiin :).

- bambutiskirätti 
- koreja (kylkeen helppo kiinnittää halutessaan rusetti ym.)
- kranssi (kieritetty ensin trikookude styrokskranssin päälle jonka jälkeen virkattu piparireunat)


Oman pään ohjeilla kaikki tehty, mutta todella helppoja ihan aloittelijankin tehdä!


Tärkeintä mun mielestä AINA  lahjan antamisessa on, että lahja on lahjansaajan näköinen eikä itse antajan!!!

Oli oma tyyli ja maku minkälainen vain tärkeää on mun mielestä kuitenkin miettiä itse lahjansaajaa kenelle lahjan on antamassa!! Mikä on hänen maku ja tyylinsä!!

Jokainen on varmasti saanut joskus jotain mikä ei ole yhtään "sua" ja tämä (esim.) tavara on päätynyt sitten kiertoon tai varastoon.
Niin kauhealta kun se kuulostaakin niin näinhän se menee!


Mä olen todella jouluihminen ja aloitan joulun laittamisen kotiin pikkuhiljaa aina heti kun joulukuu vaihtuu! Toki mun joulu "loppuu myös" heti joulupäivien jälkeen ja kuusi ja muut joulutavarat ei meillä näe edes uudenvuoden aattoa.


Joitakin jouluun liittyviä askartelu-, ompelu- ja virkkausideaa mulla vielä on tehtynä. Eli jatkoa on luvassa joulujuttuihin ;).


Täällä sataa pienen pieniä "lumipalloja" ja vähän jo sitä lunta maahankin jäi! Ihanaa vaan, on paljon valoisampaa kun on lunta <3. Mua ainakin ahdistaa pimeys!!


Mä pengon varastoa lähipäivinä niin saan kuvattua pian nämä muut jouluisat sisustusjutut!!

Palaan niihin siis pian <3.



Tiinamaria






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti