perjantai 11. marraskuuta 2016

Let it snow




















Meillä päästiin jo -20 asteeseen - hrrrr!

Mutta mitkä maisemat - tänään oli ihan mielettömän kaunis päivä!
Aamupäivällä pakkanenkin oli laskenut pikkasen ja ulkoilukin oli mukavaa!
Kunnolla päälle (oli muuten pipo päässä vaikka kuvassa ei nyt ollutkaan ;) ) ja nauttimaan ihanasta talvisäästä ja noista maisemista!
Empä mä montaa metriä kerralla eteenpäin päässyt kun piti taas jo pysähdellä kuvaamaan :D.

Täällä on viikko mennyt taas niin nopeasti.


Eilen olin lääkärissä (käsien takia) ja eihän sieltä hyviä uutisia tullut - leikkauksia taas edessä. Mutta jotenkin mä tiesin jo sen, ei tullut sinällään mulle yllärinä.

Muutama ystäväni on yrittänyt rohkaista mua kirjoittamaan (myös) tästä aiheesta enemmän, mutta ehkä mä joku päivä :).
Elämäni ei todellakaan ole ollut helppoa monestakaan syystä viimeisinä vuosina ja viimeiset kolme vuotta onkin mennyt "näiden käsien ympärillä".

Vaikka elän kauniissa ympäristössä niin se ei missään nimessä tarkoita, että elämäni olisi täydellistä tai helppoa. EI, ei todellakaan ole! Mutta olen oppinut nauttimaan enemmän niistä asioista mitkä saa mut iloiseksi ja mitkä asiat on mulle ja elämässä ylipäänsä tärkeää.

Aikamoinen matka on tultu tähän päivään. Paljon itkuja, kyyneliä, epätoivoa tulevasta ja huolta huomisesta on ollut, erittäin isoista asioista. Yksi näistä on tämä sairastuminen.

Edessä on myös talon kanssa isoja juttuja! Ja se se vasta urakka onkin. Näihin isoihin asioihin palaan varmasti kun niiden aika on.

Olipas synkkä teksti - no, niinkuin totesin, elämäni ei missään nimessä ruusuilla tanssimista ole ;).


Kaikille sanon aina, että terveydestä pitää olla todella kiitollinen! Koskaan ei tiedä mitä tapahtuu. Kaikki voi muuttua yhdessä yössä!

Nyt hymyssä suin viikonloppua kohden :). On muuten hymy ollut korvissa joka aamu kun keittiöön olen mennyt - ai, että mä rakastan sitä raikkautta mitä se nyt huokuu <3.


Ihanaa iltaa ja viikonloppua, pus <3.



Tiinamaria 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti