maanantai 21. marraskuuta 2016

Tyttöjen pikkujoulut (Tallinnassa)























Viikonloppuna oltiin Tallinnassa, tyttöjen kanssa (minä + 3) ja kylläpä meillä oli hauskaa!
Vatsa on vieläkin ihan kipeä nauramisesta :).

Lauantaina laivalla Tallinnaan ja yötä oltiin Sokos hotel Virussa. Eilen illalla kotiin...


Päivä alkoi Tallinnassa kauneushoidoilla. Itse otin kuumakivihieronnan.
Sitten vähän shoppailua ja iltaa varten laittautumista :).
Illalla käytiin syömässä - hyvää ruokaa ja lasi viiniä huippuseurassa <3.
Loppuilllasta käytiin vielä vähän katsomassa Tallinnan yöelämää. Todella kiva päivä oli!

Sunnuntai alkoi tietenkin hotellin runsaalla aamiaisella jonka jälkeen suunnattiin vanhaan kaupunkiin kiertelemään. Joulutori oli niin kaunis, voi, että mä tykkäsin!
Jouluihmisenä on vaan niin ihanaa ihastella kaikkia joulujuttuja!

Mitään en kyllä ostanut! Tai ostinhan mä, villasukat :). Todella kauniit kuvioidut villasukat.
Vaikka mä juuri ajattelin etten ostaisi vaan opettelen tekemään itse, mutta sitten järjen ääni sanoi mulle, että on ensi kesä ennenkun saan ne sitten valmiiksi mahdollisesti :D (käsien takia) - siispä unohdin tämän haaveen vielä..

Nyt on sitten todella kauniit uudet sukat, varauduttu kylmään talveen ;).



Meillä mies tuli juuri kotiin kera uuden ruokapöydän puutavaroiden kanssa, se projekti alkanee siis pian - en malta odottaa pöydän valmistumista :).


Ihanaa iltaa!



Tiinamaria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti