keskiviikko 31. elokuuta 2016

Korvat piiloon kylmältä









Syksy ja viileät ilmat tulevat ja kohta tarvitaan taas lämmikettä korville ja päälle.

Tämän pannan olen tehnyt siskontytölleni jo viime vuonna, mutta malli ei ole vanhentunut ;).
Pantoja on tullut tehtyä muitakin, mutta tässä nyt rusettiversio! Mielestäni hurjan söpö :).
Tykkään itse siitä todella paljon.
Itselleni olisi tarkoitus tehdä pikkuhiljaa samanlainen mustana kunhan käteni taas siihen pystyvät.

Ohjetta ei valitettavasti ole antaa kun oman pääni mukaan olen tehnyt. Todella helppo kyllä tehdä - samaa silmukkaa virkkaamalla. Kolme erikokoista, samalla kaavalla tehtyä "pantaa".

Juuri yksi päivä testasin virkata yhtä pientä koria minkä olen aloittanut jo kauan aikaa sitten ja jouduin vaan toteamaan, että ei, en vaan pysty tähän. Ette usko mikä harmitus mulla jatkuvasti on kun oikea käteni ei vaan kestä. Ennen tain samanlaisen korin yhdessä illassa ja nykyään siinä voi mennä kuukausia. Varsinainen "kirous" tämä käden sairastuminen käsityöihmiselle. Mutta sen kanssa on vaan elettevä ja kyllä mä joku päivä sen korinkin saan valmiiksi - pakko :).


Aurinkoa päivääsi!



Tiinamaria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti