sunnuntai 7. elokuuta 2016

Helsinki päivä






















Viikonlopun tunnelmia väliin ja sitten palaan vielä parin postauksen verran Ruotsin reissukuviin :).

Olen pitkään (kesän ajan) halunnut käydä katsomassa Hernesaaren rannan ja sen tarjonnan.
Kaikki viikonloput ollaan oltu kesällä mökillä ja viime viikonlopun taas minä olin Ruotsissa joten tämä viikonloppu päätettiin olla kotona :).

Päivällä käytiin siis Hernesaaren rannassa. Muuten tykkäsin kovasti, mutta teollisuusalue ihan vieressä toisella puolella tietä toki vähän latistaa tunnelmaa. Täytyy pitää katse siis merellepäin, heh ;).
Löyly oli kivasti toteutettu ja terassilla ja katolla oli kiva fiilis.
Luulen, että Weekend Festival vaikutti varmasti ihmismäärään ja kivaa kun tilaa oli. Itseasiassa tosi hiljaista - luulen, että normi viikonloppuisin on varmasti enemmän ihmisiä ja täyttä.

Vaikka paikka olikin syrjässä niin tulen/tullaan varmasti käymään jatkossakin rannassa. Mä rakastan merta ja nautin suunnattomasti olla sen läheisyydessä. Venekaipuu vaan tuppaa mulla iskemään aina :D.

Illalla vietettiin kotona Tapasiltaa. Laitan siitä kuvia myöhemmin :).


Nyt sunnuntain viettoon :).

Pus!



Tiinamaria




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti