sunnuntai 30. huhtikuuta 2023

Vappu






















Me kotiuduttiin hetki sitten ystäväni Annikan perheen luota vappu juhlista :). Myös toinen ystäväni Susanna perheineen oli mukana ja aika monta naapurin lasta :D. Lapsia taisi parhaimmillaan olla kymmenen, ikähaarukalta 0v.-9v., eli vauhtia riitti :D. 

Annikan luona ollaan monen monta vuotta peräkkäin vietetty vappua. Ja koska ollaan oltu Annikan ja Susannan kanssa ystäviä 13-14.v asti, ollaan me yhdessä vietetty jo lapsena useita vappuja. 




Tällä kertaa tuotiin "nyyttärimeiningillä" ruokia ja me leivottiin sama feta-tomaatti-parsakaali -piirakka mitä leivottiin myös mun 40v. synttärijuhliin, munkit ostettiin valmiina pakkasesta, ja lisäksi vähän namia ja limua. 


Näiden lisäksi pöydässä oli tarjolla tänään mm. kinkkupiirakka, perunasalaattia, grillattuja makkaroita ja nakkeja, sipsiä, kuohujuomaa ja simaa. 

Meillä oli super ihana vappu ja oli niin kiva päästä kotoota ihmisten ilmoille vähän pidemmäksi aikaa. Siellä oli mulle sohvapaikka varattu ja siinä mä sohvalla melkein viisi tuntia pötköttelin :). 




Isäni oli ostanut mulle vappupallon, niinkuin joka ikinen vuosi tähän mennessä ;). Super suloisen koalan sain. Tämä taisi olla kyllä mun viimeinen pallo ja ensi vappuna pallon saa meidän mini :). 

Kun haettiin pallo vanhemmiltani, ihastelin heidän pihallaan lähes täydessä kukassa olevaa kirsikkapuuta. 



Näihin kuviin ja tunnelmiin, ihanaa vappua kaikille <3.






Tiina




Facebook
Instagram


























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti