keskiviikko 12. huhtikuuta 2023

Skechers Slip-ins














Nyt on pakko kyllä tulla kehumaan näitä kenkiä teillekin! 


SKECHERS Slip-ins. 

Siis voiko tästä kenkien laitto jalkaan enää helpommaksi muuttua ja kengät mukavimmiksi?! 




Hyvät vinkit jakoon, niinhän olen aina sanonut :). 



Ja nyt erittäin mielelläni suosittelen näitä kenkiä teillekin. 



Mä olen tässä tuskaillut vuoden verran kun jalkani on suurentunut.
Mulla on ollut yläaste ikäisestä asti 39 koon kenkiä ja jalkani mitattuna vähän reilu 38 kokoinen. 

Linnean raskauden ja synnytyksen jälkeen osa kengistäni ei enää mahtunut mulle, varpaat olivat aivan kärjessä kiinni. Leveys ei muuttunut, mutta jalan holvikaari oli selkeästi laskenut mikä mulla on aina ennen ollut todella korkea ja se laskeutuminen selkeästi muutti jalan pituutta nyt pidemmäksi. 
Olin ostanut ennen raskautta useammat kengät, mm. paritkin Minna Parikan pupu tennarit ja ei, ne ei vaan mahdu mulle. 
Vielä en pistänyt pystyyn "50 kenkäparin kirpputoria" vaan ajattelin että jospa jalan koko palautuisi. 


No ei palautunut senkään jälkeen vaikka Linnean aikana saamani muutamat lisäkilot pudotin tuplaten pois. 


Nykyisessä raskaudessa jo ihan alkumetreillä huomasin että ei muuten mahdu senkään vertaa enää ne kengät jalkaan mitkä vielä viime syksynä mahtui. Jalkani on kasvanut taas lisää pituutta. 

Vaikka tässä raskaudessa mulla on nyt puolen vuoden odotusaikana tullutkin +6 kg painoa lisää tähän mennessä, tuskin mun jalka enää tästä palautuu vaikka nämäkin kilot toivonmukaan saan joku päivä yhtä nopeasti pois kun Linnean jälkeen. 


Tarvitsisin ehdottomasti nyt jotkut uudet kengät millä tallustella ennen kesäkenkiä. Mitkään kengät ei tällä hetkellä enää mahdu jalkaani. Alkuvuodesta tallustelin välillä pakkasillakin kumisaappailla kun ne oli helpot laittaa jalkaan kun en siihen hätään muita löytänyt :D. No, nämä kumpparitkaan ei enää pituuden puolesta mulle mahdu... 
Jännityksellä odotan mahtuuko yhdetkään viime kesän kengät! 



Viime viikolla nähtiin telkkarimainos SKECHERS Slip-ins kengistä ja Samu sanoi, että pitäisikö meidän käydä kokeilemassa niitä mulle. Näytti menevän jalkaan ilman kenkälusikkaakin!


No, me käytiin sitten viime viikonloppuna Jumbon Skechers myymälässä sovittamassa mulle kenkiä. 
Taisin kokeilla viittä eri mallia ja kuvissa näkyvät kengät valikoitui mulle. 


Ja miten hyvät nämä on jalassa ja miten helppo nämä on saada jalkaan!!


Mulla ei tulisi kuuloonkaan enää tämän mahan ( ja tukilankojeni kanssa) kumartua alas solmimaan kenkiä. Ei ei, ei pysty, kykene. Kenkälusikan kanssa olen kengät tähänkin asti jalkoihin laittanut. 


Mutta nyt en tarvitse enää edes sitä kenkälusikkaa. Sillä nämä todella sujahtavat jalkaan todella helposti. 

Lisäksi nämä voi pestä koneessa 30 asteessa. 
Aina vaan paranee koska olen tarkka kenkien siisteydestä. 


Mulla on joskus vuosia sitten ollut Skecherssit, ja muistan kyllä että ne oli hyvät jalassa. Mutta en muistanut että näin hyvät :). 


Siispä tässä myös teille vinkki jos kaipaatte super helposti jalkaan laitettavia ja mukavia kenkiä. 


Näiden koot muuten yllätti, nämähän on todella reilua mallia ja sain ottaa koon pienemmän mitä luulin ostavani, eli 39 koon kengät mulle lähti mukaan, mutta kun vertasin näitä jalassa oleviin pieniin Adidaksen 39 1/3  koon vastaaviin tossuihin, oli nämä Skecherssit lähemmäksi 2cm pidemmät pohjan mitalta. 


Nyt on super hyvät ja helpot popot mihin mulla mahtuu varpaatkin mukaan :). 


So happy :)! 






Tiina





Facebook
Instagram




















 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti