perjantai 9. joulukuuta 2016

Mitä mulle kuuluu?












Mitä mulle kuuluu :)?

Tänne kuuluu hyvää - joulun odotusta!

Tuo kliseinen "kuuluu hyvää" on semmoinen asia mitä monesti mietin.
Se on lause jota todella moni käyttää. Joka on helppo sanoa.

Mietin mistä se tulee? 
Onko se vaan helppo aina sanoa niin tutuille kuin tuntemattomille?
On semmoinen perus "hyvää kuuluu" lause jonka jälkeen jatketaan muita juttuja?

Mitä se "hyvää kuuluu" tarkoittaa syvemmälle katsottuna? 

Voiko sanoa "kuuluu hyvää" vaikka elämä olisi yhtä "kaaosta"?

VOI!

Mutta, perus ajatuksena mulle kuuluu siis hyvää. Vaikkakin huolettaa moni asia. Nämä kädet mm.

Mä oon monesti miettinyt miksi, MIKSI multa "vietiin kädet"? 
Miksi ei riittänyt yksi leikkaus vaan vaadittiin monta? Eikö viisikään leikkausta riitä, että mä tajuan jotain?
Vielä pitää pitkittää tätä seuraavilla leikkauksilla, niinkö?

Mikä on se syy?

Onko tällä kaikella joku tarkoitus?

Mä en ole ihminen joka uskoo, että kaikella on tarkoitus, mutta uskon, että toisilla asioilla on!


Oon alkanut miettimään, että oliko se ainoa asia joka piti tapahtua / vaadittiin, että mut pysäytetään? 

Onko mulla oikeasti niin kova pää, että multa piti "estää työnteko" ja pysäyttää mut?

Jotta mä alan miettimään mitä mä tahdon elämältä?

Jotta mä alan miettimään tätä elämää syvemmin?


Lähiaikoina mä olen meinaan alkanut miettimään sitä, että mä täytän ensi keväänä 34v.
Tämä mun terveyden tilanne ei välttämättä muutu tässä ihan hetkessä. Olen elänyt tämän kanssa, tässä epätiedossa nyt jo vähän reilu kolme vuotta.
Alkuvuonna taas leikellään kättä lisää enkä tiedä edes kuinka monta kertaa.

Oon tajunnut yhden asian nyt! 

Mä en voi vaan odottaa sitä, että sitten vasta "alan elämään" kun mun käsiasiat on kunnossa!
Mitä jos ne ei tästä muutukkaan? Jos ne jää tämmöisiksi?

Sit ne jää, sit niiden kanssa pitää elää näin, mutta ei ne saa estää mua elämästä ja toteuttamasta niitä asioita mitä olen aina halunnut elämältä.

Eihän tätä elämää voi elää niin, "sit kun on näin ja näin niin sitten tehdään näin". 

Ei todellakaan voi!

Mun pitää elää nyt!! 


Että tämmöinen kevyt aihe näin viikonlopun kynnyksellä, heheh :D.


Ihanaa viikonloppua!


Positiivisia ajatuksia!!


<3




Tiinamaria






1 kommentti:

  1. Hyviä ajatuksia ja hyvää pohdintaa, jotakin mitä jokaisen pitää pysähtyä miettimään!

    VastaaPoista