perjantai 30. joulukuuta 2016

Uuden ruokapöydän tuolit + kuulumisia















Heissan!

No nyt oli uudet tuolit kuvattu kyllä joka suunnasta :).
(Pöytähän on itse tehty jos joku ei ollut pöytä postausta nähnyt).
Tuolithan löytyi siis Jyskistä ja olen todella tyytyväinen näihin. Ja yhtään ei kaduta, että peruin Dsr-tuolien tilauksen, itseasiassa päinvastoin. Valkoiset tuolit mitkä on pöydän päädyissä ostettiin työhuoneeseen, mutta sopiipahan hyvin silloin kun tarvitsee tuoleja enemmän.

Mä en ole päässyt kirjottelemaan tällä viikolla, käsi (kädet) ollut tosi huonossa hapessa. Joulun laitosta tais vähän suutahtaa..

Mä olen täällä tänään korjannut joulua pois. Toinen kuusi odottaa vielä eteisessä, että kannan sen talliin.


Huomenna onkin sitten uuden vuoden aatto.
Kukaan kuka mut tuntee ei kyllä tätä uskoisi musta..meinaan, meille tulee huomenna vieraita ja kävin vasta kaupassa sitä varten ja kakku on leipomatta jne. Kaupassa vasta päätin minkä kakun leivon :D.
MITÄ?? 
Minä, kuka olen niin pirun järjestelmällinen ja aina kaikkeen huolella valmistautunut.
Koti on kuin "pommin jäljiltä" ja kaikki valmistelut tekemättä.
Mitäs ihmettä!

Maailman kirjat todellakin on sekaisin ja selkeästi ihmeiden aika ei ole ohi. Se mikä tästä tekee vielä ihmeellisempää on se, että mä en edes stressaa sitä yhtään. Onkohan mulla kuumetta :D?

12 vierasta on huomenna saapumassa meille ottamaan uutta vuotta vastaan ja mitä on emäntä tehnyt? Käynyt kaupassa, heheh :).

No, kyllä mä kerkiän vielä ;).


Nyt on aika kiittää teitä tästä vuodesta <3. Iso kumarrus kaikille mukana "matkustaville".

Ensi vuosi tuo mukanaan uusia juttuja paljon! Hyvillä mielin ensi vuoteen!


Ihanaa iltaa!


<3




Tiinamaria

2 kommenttia:

  1. Minkä kokoinen teidän ruokapöytä on? Meillä on pukkijaloilla oleva 240x100 ja mietin, että mahtuukohan noita tuoleja siihen neljä sivulle kun ihan päähän asti ei tietenkään voi laittaa, kun ne pukkijalat ovat siellä. Onko tuoleista tullut mitään negatiivista mieleen nyt muutaman kuukauden käytön jälkeen?

    VastaaPoista
  2. Voi anteeksi kun vastaan vasta nyt. Huomasin vasta tänään tämän kommentin, pahoittelen kovasti!
    Eli pöytämme on 280x114. Siihen mahtuu juuri hyvin nuo neljä tuolia rinnakkain.
    Meillä tuolit ovat palvelleet todella hyvin, ei mitään valittamista :).

    VastaaPoista