sunnuntai 18. joulukuuta 2016

Joulupaketteja ja kuulumisia














Hyvää 4. adventtia <3.


Eilen vietettiin läheisillä ystävillä vielä tämän vuoden viimeisiä pikkujouluja - hyvää ruokaa, seuraa ja yhdessäoloa. Mikäs sen parempaa, ihana ilta <3!


Tänä aamuna mulla oli fiilis, että nyt vois tulla jo se joulufiilis, missä se oikein viipyy??

Laitoin joulumusiikkia, leivoin ekat joulutortut ja paketoin lahjat! Alkohan se joulufiilis tulla <3.

Isosiskon kanssa muutamat viestit vielä jouluaaton "suunnitelmista" ja joulufiilis oli sydämessäni!


Mitä tulee noihin paketteihin ja paketointiin!
Paperit, narut ja muut lahjapaketointitarvikkeethan mä olin jo ostanut hyvissä ajoin, ensimmäiset varmaan jo lokakuun (tai jopa syyskuun) alussa, heh.

Mitä tulee mun perfektionismiin?

Noissa paketeissa mm. huomaa mun luonteen. 
Se, että olen joissain asioissa todella perfektionisti. Enkä mä sitä häpeile myöntää. Toisia ihmisiä se ärsytttää, mutta ei kaikkia voi miellyttää.

Mä oon aina ollut tämmöinen, ihan lapsesta asti. Miten se on näkynyt mussa, niin juurikin sisustusasioissa mm. tai tyylissä, pukeutumisessa. 
Toki kotini on välillä kuin ydinpommin jäljiltä ja en todellakaan aina pukeudu. Tai pukeudun mä, mutta en laittaudu :D. Tiedätte varmaan mitä ajan takaa? Ai, että, pienet välinaurut. Itselle on hyvä osata nauraa ;).

Toisissa asioissa perfektionismi näkyy mussa todella hyvin, mutta painotan, että en ole sitä kaikissa asioissa tai se ei tuota mulle pääntuskaa :D. 

Se olen minä, vaan minä :) - mä olen semmoinen!


Jouluaatto on jo ensi viikolla ja meillä ei ole ruokapöytä valmis :D. Huomenna pitäisi jalat siihen tulla ja toivottavasti pian saadaan se valmiiksi.


Mutta arvatkaas mitä :D?!
Mä peruin meidän tuolit! Ne mitkä tilasin muutama viikko sitten. 

Miksi niin tein?

Mä (sekä mieheni) on tässä arponut sitä asiaa pari viikkoa. 
Eli mihin me päädyttiin? Ne mitkä tilattiin ja mitkä mä olen nyt perunut oli mustat Dsr-tuolit mattamustilla jaloilla. Oltais saatu ne tosi hyvillä alennuksilla joo, se olis ollut todella hyvä juttu koska tuolit ovat erittäin tyyriitä. Mutta joku niissä mietitytti, vaikkakin oltiin niitä pitkään ajateltu.
Tuolien piti saapua ensi viikolla, mutta mä peruin ne perjantaina! 

Lopullinen ratkaisu tapahtui kun käytiin Vepsäläisellä niitä katsomassa. Huomattiin, että niiden jalkaosa (kiinnitys) näkyy tuolin päälliosan istuinosassa. 

Se oli viimeinen ja lopullinen ratkaisu - Me perutaan se tilaus!!

Emme olleet ennen sitä huomannut ja se kävi kummankin silmään pahasti. Missään nimessä en halua tuoleja haukkuja, todella kauniit ovat, mutta omasta mielestäni sen hintaisissa tuoleissa pitää olla kaikki kohdallaan. Nyt ei ollut niin!
Lopullinen päätös on siis tehty niiden tuolejen osalta  ja tilaus on peruttu. (Tässäkin asiassa tulee esille se pieni perfektionisti ;) ).

Mitä nyt sitten? Missä meidän 11 joulun vierasta nyt istuu :D?
Jaa-a, erittäin hyvä kysymys :D.
On tässä katottu joo toisia tuoleja jo, mutta mietitään hetki mitä niiden kanssa tehdään. "Pahimmassa" tapauksessa tuon ulkotuolit (mustat polyrottinki tuolit)  sisälle jouluksi ja istutaan niissä!

Mutta tunnen, että tämä oli oikea ratkaisu! 

Mitä taas tästä opimme? 
Jos joku asia mietityttää, anna sille aikaa, kyllä se asia selviää kun on oikea aika :)!


Huomenna mulla alkaa joulusiivoaminen ja jouluaattoon valmistautuminen. 
Kaikki lahjat on hankittu, osa pitää vielä viedä. Joulukauppa ja muut hoidettavat asiat vielä ennen lauantaita. 

Ja mä olen päättänyt myös ehtiä postaamaan, joka päivä ensi viikolla! Aiheita on paljon mitkä haluan jakaa tulevalla jouluviikolla! 

Eli tekeminen ei ensi viikolla lopu kesken, itseasiassa ihanaa, että on pieni joulukiire edessä ;).


Joulun tuoksuista iltaa!


Haleja ja lämpimiä ajatuksia <3.



Tiinamaria









1 kommentti:

  1. Ihana lukea...itse olen joulun Kyproksella ja yksin hotellissa. Mutta ihanaa ja lämmintä joulua teille <3

    VastaaPoista