Kaikki meidän kesäkeittiö projektissa ei ole mennyt putkeen.
Ensimmäinen tilaus joka tehtiin koko Kesäkeittiötä varten oli ovi- ja ikkunatilaus.
Tilasimme ovet ja ikkunat NETRAUDASTA 13.6.2021.
Tilaus on tällöin vastaanotettu ja me saatu siitä tilausvahvistus.
Saimme tilausvahvistuksen kanssa ilmoituksen milloin ikkunat ja ovet saapuvat.
Muutama viikko myöhemmin saimme ilmoituksen, että tilauksen saapuminen tulee viivästymään kahdella viikolla.
No, totesimme tässä kohtaa, että koska tilaus viivästyy, täytyy meidän sitten toisella lomallamme, eli tällä lomalla mitä nyt vielä vietetään tämän viikon loppuun asti, tulla mökille rakentamaan ja asentamaan tällöin ikkunat ovet.
Eihän tälle voisi mitään.
Eipä tarvitse edes miettiä tekisimmekö toisella lomallamme jotain muuta kun rakentamista...
Täytyy vain ajatella positiivisesti, että onneksi meillä on se loma, jotta saadaan ikkunat ja ovet asennettua. Ja rakennus valmiiksi ennen syksyä ja talven tuloa jolloin meillä ei olisi enää samalla tavalla aikaa ja mahdollisuuksia sitä tehdä.
No.
Täällä ollaan mökillä 1,5 viikkoa odoteltu ikkunoita ja ovia, joiden oli määrä saapua jo ennen meidän loman alkamista!!
Tilaus oli jo loman alkaessamme myöhässä.
Yritimme selvittää missä tilauksemme viipyy NETRAUDASTA, jonka asiakaspalvelu, voisiko sanoa, ei kyllä nyt kovin asiakasystävällinen ole.
Vastaus meille heiltä:
"Hei, kiitos viestistäsi, yhteydenottopyyntösi on vastaanotettu. Asiakaspalvelumme on tällä hetkellä pahasti ruuhkautunut ja viestin vastaanottoaika on pahimmillaan kaksi viikkoa".
KAKSI VIIKKOA.
Pelkästään että joku kerkiää lukea meidän viestin. Silloinhan meidän loma on jo ohi.
Ei ei.
Niinpä niin.
Nytkö odotetaan kaksi viikkoa vielä lisää, että joku lukee viestin?
Otamme yhteyttä puhelimitse NETRAUTAAN josta saamme vastauksen "selvitellään asiaa".
Kukaan siellä ei vaan osannut auttaa, kukaan ei tiennyt missä meidän tilaus on vaikka seurantakoodin mukaan se on tullut Ruotsista Suomeen, Turkuun viime viikon keskiviikkona (25.8) MYÖHÄSSÄ.
Eilen soitimme taas heti aamusta ja sanoimme että meidän olisi saatava ikkunat ja ovet tähän, tiistai päivään mennessä.
Että olemme sitä varten nyt täällä lomalla, jotta voimme ne asentaa. Että niiden piti olla täällä jo yli kaksi viikkoa sitten!!
Argh!
He lupasivat taas selvittää.
Äsken saimme puhelun, että meidän tavarat on hävinnyt. He vaan eivät tiedä missä ne ovat. DHL on tässä toimittaja jonka ne on määrä meille tuoda, mutta kukaan ei nyt tiedä missä ne ovat.
Ovatko ne satamassa, onko DHL ne jo hakenut jne.??
Sen me tiedämme, että Suomeen ne on viime viikon keskiviikkona tulleet. Myöhässä.
Mutta mitään muuta emme tiedä.
Eikä tiedä NETRAUTAKAAN!
Kukaan ei tiedä missä ne on.
Tilannehan on nyt se, että me olemme täällä 1,5 viikkoa niitä odottaneet.
Ei voitu edes miettiä mitään reissua koska meidän olisi saatava tämä kesäkeittiö projekti nyt loman aikana kuntoon koska sitten alkaa työt ja syksy ja talvi on edessä.
Siskoni Taija pyysi meitä monta kertaa Ruotsiin heidän luokseen tällä lomalla. Emme ole nähneet kolmeen vuoteen, mutta jouduin vastaamaan heille, että emme voi tulla kun meidän täytyy mennä mökille asentamaan ikkunat ja ovet! Se täytyy nyt saada kuntoon kun on myöhästynyt jo projekti sen tilauksen takia.
Olisimme niin mielellään matkustaneet Taijan perheen luokse Ruotsiin.
Me joudutaan lähteä tänään kotiin koska huomisesta eteenpäin meillä on sunnuntaihin asti sovittuja menoja Helsingissä.
Ikkunoita ja ovia ei ole asennettu.
Emmekä yhtään tiedä milloin ne tulee tai milloin ne keritään sitten asentamaan.
Miten meni niinkuin NETRAUDAN mielestä tämä juttu?
Näin asiakkaan näkökulmasta E R I T T Ä I N huonosti!!
Meitä ottaa aivan älyttömästi tämä päähän.
Tässä tilauksessa ja toimituksessa on mennyt kyllä ihan kaikki pieleen alusta asti.
En halua edes miettiä sitä jos olisimme tilanneet asennustyön ulkopuoliselta firmalta. Että oltaisi sovittu jonkun yksityisen henkilön kanssa työstä, joka perutaankin viime hetkellä jne. Kenties maksetaan tupla korvaus asentajalle / yritykselle , koska eihän se olisi hänen vikansa jos työtä ei olisikaan voinut tehdä sen takia ettei tilaus ollutkaan saapunut sovittuna aikana perille.
Ja nyt se myös pilasi sen, että me olisimme voineet matkustaa Ruotsiin tai tehdä jotain muuta kun odottaa täällä joka päivä josko tilaus saapuu ja selvitellä sitä.
Mä olen jakanut teille lukuisia vinkkejä ja suositellut teille lukuisia tuotteita ja firmoja. Ilman mitään yhteistyö juttuja.
En sano ettäkö NETRAUTA olisi huono yritys, mutta tällä kertaa kaikki meni niin puihin heidän kanssaan, että haluan myös antaa tästä julkisen palautteen heille.
(Lähetän myös tämän s-postilla heille)!
Jotta he pyrkisivät jatkossa palvelemaan asiakkaita paremmin!
Nyt vähän kiukuttaa!
Ps. Täällä ohje uuniperunoihin.
Tiina
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti