lauantai 17. heinäkuuta 2021

Loppu loman tunnelmia































Mun oli tarkoitus tämä juttu kirjoittaa jo viime viikon sunnuntaina, meidän viimeisenä lomapäivänä. 


Meillä menikin mökillä silloin niin myöhään ja seuraavana päivänä eli tämän viikon maanantaina mulla alkoi työt ja se vaan jäi.


Mutta tässä oli kuvia meidän loppu lomalta.


 Kuvat näyttävät ihanan rauhallisilta, mutta täällä taustalla meillä on kunnon työmaa. 

Kesäkeittiön rakentaminen alkoi lomalla ja sitä on täällä rakenneltu. 


Pikku T on innostunut ompelemisesta ja ompeli mökillä mulle ihanan sinisen kesäkassin.

<3


Tämä reipas 11v. tädin rakas tarjoili mulle myös "drinkkejä" marjojen kera.

"Tiina saisinko mä tehdä sulle jonkun kesädrinkin"?


Kyllä kiitos, mielellään, jäätee maistuisi :).



Ja hetken päästä neiti tarjoili jää teen, kera metsästä kerättyjen marjojen <3.


Hän reippaana neitinä leipoi myös ihan itse kuvissa näkyvän kakun, ihana pieni kulta <3.



Me tehtiin T:n kanssa myös käsi ja nilkkakoruja. T sanoi: "Mä haluan Tiina ainakin 50 näitä mun käteen" :D.

Ehkei ihan niin montaa, mutta onhan nuo kivoja kun niitä on useampi.


Täällä on nyt ranteissa väriä kaikilla :D, niin mun vanhemmilla kuin Samullakin.


Meidän loma kului pääosin mökillä, mutta se oli oikein ihana ja onnistunut loma. 


Elokuun lopussa-syyskuun alussa pidämme vielä toisen loman :).



Kokeiltiin tehdä myös pizzoja grillissä Dennis pakastepohjista. Ne osoittautui meidän lemppariksi nyt näistä kahdesta mitä ollaan kokeiltu. Fazerin kokeiltiin aiemmin, mutta tuossa meidän grillissä nuo Dennikset kyllä "voitti" tämän makuraadin.


Kesäkeittiöstä ja terassinlaajennuksessa riittää puuhaa koko kesäksi. Palaan siihen vielä erikseen. 



Mukavaa viikonloppua!





Tiina



Facebook

Instagram





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti