torstai 30. toukokuuta 2019

Hiusasusteet






























Välillä vähän hömppää tähän arjen keskelle :).



Hiukset ja hiusasusteet!


Ne ovat olleet mulle ihan pikku tytöstä asti kova juttu ja se on varmasti myös syy miksi kampaajaksi aikoinaan olen kouluttautunutkin.

Se oli mulle jo lapsesta asti ihan selvä juttu, että haluan parturi-kampaajaksi ja joku päivä oman salongin.


Tätä ennen kerkesin kyllä leikata ja värjätä SALAA kaikki isosiskoni nuket, barbit ja meikkipäät!


PAHOITTELUNI SIIS VIELÄ ISOSISKOLLENI AIHEUTTAMISTANI LAPSUUDENTRAUMOISTA ;).


<3

Sama trendi on tullut myös vahvasti takaisin sieltä 90-luvulta hiusasusteiden osalta ja ai, että mä T Y K K Ä Ä N.


Mulla on ollut lapsena aivan samanlaisia pantoja ja donitseja mitä tällä hetkellä on.

Samoin helmipinnejä!


Tämä trendi on siis täysin mun juttu ja vaikka trendi menisi jossain vaiheessa ohikin, koen nämä itse loppupeleissä hyvin klassisiksi hiusasusteiksi.

Eli näitä tullaan mulla näkemään vaikka trendi vaihtuisikin :).


Hieman luxusta myös Balmain Parisin tuotteissa sillä tuo "B" on kullattu, Jep!

Samoin Balmainin kammat ovat kullattuja.

Mä olen itse mm. näillä Balmainin tuotteilla jälleenmyyjänä Kampaamossani ja uusia yhteistyökumppaneita olen juuri sopinut viikolla, joten myös omat hiusasusteeni saavat vielä varmasti lisäystä.


Joka päivälle omat ;).



Ihania, samaa aikaa naisellisia ja tyttömäisiä juttuja!


I LOVE IT!



Mites te, oletteko te ihastunut mm. helmipinneihin, donitseihin tai pantoihin :) ?


Nykyään saan onneksi taiteilla ihan oikeita hiuksia ja lapsuuden unelmani omasta salongista on myös toteutunut.



Ihanaa ja aurinkoista iltaa <3.




Tiina





















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti