maanantai 18. syyskuuta 2017

Kotoilua ja ensi viikon loman odotusta
















Koirien huoneen juomakippo - Ryrys
Juomakippo takan edessä - Magisso (Musti ja Mirri)
Julisteet - Desenio
Koristetyynyt - Chhatwal & Jonsson, H&M home
Yläkerran aulan hopea vaasi - Georg Jensen
 Tuolit- Jysk
Olohuoneen matto - Ellos

Ruokapöytä - Mieheni tekemä
Eteisen norsu taulu - Minun maalaamani
Olohuoneen musta rahi - Minun ja mieheni tekemä



Hyvää alkanutta viikkoa!

Täällä meni viikonloppu erittäin rauhallisesti kotosalla, viime perjantaina, pari vuotta sitten sairastamani vatsahaava uusiutui. 
Vatsa "kippuralla" menty siis erittäin rauhallisesti kotona.

Nyt hieman helpompi jo olla, kyllä tämä tästä taas ;).



Olen saanut tasaisin väliajoin kyselyä milloin mistäkin tavaroista joita kuvissani ja kodissamme näkyy.

Yllä on mainittuna tavaroita ja paikkoja mistä mikäkin on, niistä kysytyimmistä tavaroista :).

Insta-tilin perustin kesän alussa ja siellä aktiivisesti jaan kuvia ja kerron myös tuotteista - eli sinne muut Instan käyttäjät seurailemaan mukaan :).

Vastaan toki jatkossakin aina kaikkiin teidän yksityisviesteihin-tavarakyselyihin, sekä muut palautteet ovat toki aina myös tervetulleita <3.

Teidän viestit on mulle suuri ilo!


Mä odotan hurjasti ensi viikkoa. Mieheni pitää kahdeksannen viikon lomaa meidän 10,5v., yhteiselon aikana - ihan kauheasti ei olla lomailtu ;).

Mitä lomalla tehdään, jää nähtäväksi - siihen palataan ensi viikolla :).


Ihanaa viikkoa <3


*kuvissa esiintyi blogin kautta saatuja tavaroita




Tiinamaria

Style by Tiinamaria Facebookissa ja nyt myös Instassa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti