keskiviikko 5. huhtikuuta 2017

Aamupala Isabella Löwengripin seurassa



















Ihan alkuun pahoittelen superhuonoja kuvia! Kylläpä nyt harmittaa, että en ottanut järkkäriä mukaan, vaan ajattelin, että "kyllähän mä nyt kännykällä saan kuvattua".
No, sain juu, mutta huonolaatuisesti.

Ei kuitenkaan kiinnitetä siihen huomiota sen enempää vaan itse tämän päivän aamuun.

<3


Aamu alkoi täällä jo kukonlaulun aikaan ja suuntana oli Cafe Esplanad Helsingissä ja vielä maailmallakin tunnetun Isabella Löwengripin seurassa.

Tosiaan, sain kutsun Löwengrip Care & Color lehdistö-lanseeraustilaisuuteen.

Sain ison kunnian olla osa tätä pientä, mutta niin isoa tilaisuutta.

Isabella Löwengrip on ollut Pohjoismaiden tunnetuin bloggaaja yli 10 vuoden ajan, mediapersoona ja menestynyt yrittäjä. Hän saa vuosittain enemmän palstatilaa maassaan kuin Ruotsin kuningasperhe.
Tämä kertonee jotain hänestä ;).


Sen verran täytyy mainita Isabellasta, että hän oli aivan mielettömän herttainen ihminen. Siis todella ihastuttava ja inspiroiva ihminen. Ja se aitous hänessä, jalat maassa kuin kenellä meistä. Se herttaisuus ja naapurintyttömäisyys jäi hänestä päällimmäiseksi mieleen. 

Kunnia oli tavata hänet <3.

Mutta sitten päästäänkin itse asiaan.

Tämä tuotesarja, Löwengrip Care & Color on valmistettu nimenomaan herkkää ihoa ja hiuspohjaa ajatellen ja mukautuen vaihteleviin sääolosuhteisiin.

Sarja pitää sisällään tänäpäivänä yli 50 tuotetta.
Tuotteet on kehitetty ja valmistettu Ruotsissa ja he kertoivatkin, että yhtä tuotetta saatetaan hioa parikin vuotta, "se ei lähde valmistukseen, ennenkuin on täydellinen kaikinpuolin".
Hellävaraisuuden lisäksi tuotteissa on kuitenkin todella miellyttävä tuoksu. 
Pääsin osaa jo paikanpäällä tutustumaan-kokeilemaan ja täytyy sanoa, että tämä kyllä taitaa olla mun sarja. 

Ihastuin todella!

Voi kumpa saisin sen tunnelman mikä tilaisuudessa oli tuotua teille siihen ruudun ääreen.

Tämä tilaisuus oli niin lämminhenkinen.


Isabellan lisäksi tämän sarjan takana on Ruotsalainen Pingis Hadenius.
Pingis on ekonomisti jonka tausta on investointipankissa ja journalismin parissa ja viime vuosina hän ollut myös tuotepäällikkönä eri kosmetiikkamerkeillä.

Isabellan ura on taas lähtenyt käyntiin kun hän 14 vuotiaana perusti blogin ja tuli sosiaalisen median kautta tunnetuksi.
Ihan mielettömiä naisia, ihailen suuresti. Hatunnoston paikka!

Tämän Löwengrip Care & Color tuotesarjan lisäksi heillä on oma kenkämallisto, FLATTERED Brand book, julkaistuja kirjoja jne.
Kyllä oli vaikuttavia naisia kertakaikkiaan. Ja niin sydämellisiä kummatkin, se aitous teki todella vaikutuksen.

Aitous nyt on muutenkin asia mitä vaalin itsekin.

Tähän tuotesarjaan tutustumisen lisäksi Isabella inspiroi mua todella paljon.
Juurikin se aitous, miten hän kertoi mm., että on aina ollut rehellinen itsestään sosiaalisessa mediassa. On kertonut niin ilot kuin surut. Aidosti elämästään.
Se on kunnioitettavaa nykymaailmassa mikä on välillä aika ankarakin.

Se on asia mitä mä olen useasti jännittänyt. Toki kuulun itse myös ihmisiin kuka on täysin aito eikä esitä mitään, mutta silti se välillä mietityttää. 
Sosiaalinen media on niin räikeä. Jos tiedätte mitä tarkoitan?
Sosiaalisessa mediassa on niin helppo esimerkiksi haukkua jotain tms. Joutua semmoisen kohteeksi.

Mä olen ollut sillä linjalla alusta asti, että kaikkia ei voi miellyttää. Olen päättänyt olla avoin monista elämäni asioista. Niin iloista ja suruista.

Isabella inspiroi mua lisää, olemaan just se mitä mä olen.
Kaikkia ei voi miellyttää eikä tarvitsekaan :).


Menin nyt vähän aiheen ohi tässä, mutta näitä ajatuksia tämä aamu mm. herätti mussa.


Tuotteita sain mukaan testattavaksi, enkä malta odottaa, että illalla pääsen jo kokeilemaan ensimmäistä. 
Lupaan kertoa rehellisesti mitä mä pidin tuotteista. Osaa, rasvoja sain siis jo kokeilla aamulla ja ne päätyy kyllä mulle käyttöön jatkossakin!


Löwengrip Care & Color tuotteita myydään Suomessa apteekeissa ja yksityisissä kauneushoitoloissa ja kosmetiikkaliikkeissä.


Uskon vahvasti, että palataan tähän aiheeseen vielä myöhemminkin :).


Nyt ihanaa ja inspiroivaa päivää!



Tiinamaria

(löydät minut myös facebookista, Style by Tiinamaria)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti