sunnuntai 23. lokakuuta 2016

Morttelin paluu pöydälle










Heips kukkuu :)

Sain tämän marmorimorttelin kun olin 18-vuotias.

Tarkemmin sanottuna, isoäitini siskon nukuttua pois.
Vanhempani tyhjensivät asuntoa ja pyysivät minut yhtenä päivänä mukaansa katsomaan onko tavaroissa jotain mitä tarvitsisin/haluaisin - olinhan juuri muuttanut kotoa pois ja kaikkea en ollut kerinnyt vielä hankkia.

Kolme tavaraa silloin muuttikin kotiini - ompelukone, Tupperwaren "kulho" sekä tämä marmorimortteli.

Ompelukone hajosi jokunen vuosi sitten, mutta Tupperin "kulho" se vaan porskuttaa vieläkin ja tämä mortteli.

Itseasiassa en koskaan oikein edes pitänyt morttelin ulkoilmeestä, mutta ajattelinkin silloin, että ei sen tarvitse mun silmää miellyttää!

Mutta nyt! Voi vitsi, että mä oon ihastunut tohon marmoriin <3, heh :D. 

Tässäkin pienessä "esineessä" huomaa hyvin sen, miten iän ja ajan kanssa maku muuttuu!

Tämä perintömortteli pääsi nyt kaapin uumenista keittiön tasolle!!

Paljon sitä olen käyttänyt näiden 15 vuoden aikana, mutta sen paikka on ollut piilossa kaapissa - ei enää :). Nyt on sen vuoro loistaa ;).

Paljon oman kodin kanssa pähkäilen toistuvasti sisustusasioita ja olen niin moneen asiaan kyllästynyt kun vuosia niitä katsonut ja pikkuhiljaa onkin tarkoitus joitain kalusteita muuttaa.
Ja se on ihan sallittua, eikö ;)?

Eihän kaikkea tarvitse koko elämää katsoa. En mä nyt sentään vuoden välein kalustoa ole uusimassa :D. Onhan tämäkin kalusto jo 8 vuotta palvellut ;).

Meillä tosin saattaa muitakin muutoksia olla kotiin tulossa kun vaan kaluston, katsotaan...

Mietinnässä on remonttijuttuja, mutta palaan niihin jos/kun on ajankohtaista!


Koko päivä oltu menossa. Kohta saunaan ja sitten kutsuu sohvannurkka :).


Ihanaa sunnuntai iltaa <3



Tiinamaria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti