perjantai 30. kesäkuuta 2017

Tupperware 2/2







Tupperware 


Meidän arjen helpottajia!

 Tupperwaren tuotteet on meillä jokapäiväisessä elämässä mukana. Niin ruuanlaitossa, leivonnassa, eväsretkillä, töissä, autossa, mökillä...

Viime viikolla "esittelin" teille mustavalkoista Tupperware osastoa. Muutamia viestejä sainkin niistä ja moni yllättyi mustavalkoisen laajasta valikoimasta.

Jos joltakin jäi se näkemättä niin täältä pääset näkemään sen :).

Leivonnassa ihan ykköskäytössä on meillä nuo leivontakulhot missä on kannessa reikä. Eipä roisku taikinat ja vaahdot vatkatessa. 

Painekattilalla tulee aivan täydellinen riisipuuro, sitä meillä ei ole tehty enää muutamaan vuoteen muuten, sekä muut ruuat keitoista patoihin. Ihan älyttömän kätsy laite ja arjen helpottaja!

Sipulit, yrtit jne. pilkkoutuu hetkessä omalla leikkurilla, kuohkea munakas tulee parissa minuutissa mikrossa niin kotona kuin työpaikalla ilman rasvaa. 
Mies nappaa aamuisin kahvin omassa termarissa ja mä en lähde mihinkään ilman mun vesipulloa - sen tietää jokainen kuka mut on tavannut tai tuntee, mulla on aina mun vesipullo mukana :). 
Niitä meiltä löytyykin sitten "muutama". Myös pienempiä lapsille tarkoitettuja hauskoja eläinaiheisia pulloja mä oon joskus hankkinut pienille vierailijoille ja yökyläilijöille.

Se, että meidän kaapeissa ei taida olla tällähetkellä ainuttakaan muuta muovista rasiaa (jne.)  kuin Tupperin, kertonee jotain mun-meidän tyytyväisyydestä niihin :). 

Mies joskus vuosia sitten tokaisi mulle, että mun pitäis ruveta itse Tupperin myyjäksi kun osaan niiden tuotteet ulkoa, heh.

Tästä tyytyväisyydestä näihin tuotteisiin haluan pitää teille pienen arvonnan Tupperin tuotteista. Eli facebookin puolella alkaa tämän illan aikana arvonta jossa kaksi voittaa Tupperwaren evässetin, käykäähän osallistumassa.

Kumman sinä haluaisit voittaa :)?


Ihanaa iltaa ja viikonloppua!



Tiinamaria
(Style by Tiinamaria facebookissa ja nyt myös instassa)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti