tiistai 27. kesäkuuta 2017

Juhannus-extra

















Sinisempi raitamekko - Superdry
Valkoisempi raitamekko - Gant
Sininen kevytuntsikka - Ralph Lauren
Valkoinen takki - Helly Hansen
Kumisaappaat - Tretorn
Espadrillot - Tamaris
Dior, Clarins
*Idun Minerals siveltimet


Nyt sain niin monta viestiä ja kyselyä niin juhannuksen vaatteista kuin meikistä joten päätin tehdä vielä oman Juhannus-extran niistä.

Vaatteet mainitsinkin tuossa yllä, kaikista en ole varma onko enää saatavilla...


Ja sitten meikki.

No, mähän olen ihan Dior fani meikeissä niinkun olette varmasti jo aiemminkin huomanneet.
Mikään semmoinen sarja se ei kyllä ole, ettenkö voisi kokeilla ja käyttää muutakin jos yhtä hyvä löytyy :).
Muutamaa meikkiä lukuunottamattta meikkini koostuu Diorin meikeistä. 
Irtopuuteri joka on ihan ehdoton must mulla on Clarinssin.

Listaan tähän nyt meikit jotka mulla kuvassa on ja samalla siinä järjestyksessä missä mä ne nassuun laitan.


Diorskin Forever & Ever Wear - meikinpohjustusvoide
Diorskin Forever - meikkivoide 030 sävy
Diorskin Skinflash - valokynä sävy 003
Clarins Poudre Multi-Eclat - mineraali irtopuuteri sävy 02
Diorskin Tan Powder - aurinkopuuteri sävy 003
Diorblush - poskipuna sävy 873
Dior Eyebrow - kulmakynä
Dior eyeliner - rajauskynä black 094
Diorshow Iconic overcurl - ripsiväri black
Dior Addict ultra gloss - huulikiilto sävy 662


Mä meikkaan nykyään erittäin harvoin. Välillä vaan parikin kertaa kuussa ja meikit kestää mulla nykyään todella pitkään. 

Arjen helpotusta tuo mulle kestoripset sekä Microblading-kulmat jotka Shbrowsin Saara mulle teki vasta kesäkuun alussa.
Ihan naturelli en voi siis sanoa olevani meikittäkään, mutta nämä ovat mulle niitä pieniä-suuria asioita jotka ilahduttaa mua arjessa. Peilistä ei aamuisinkaan kurkista silmätön mörkö vaan näyttää "ihan ihmiseltä" jo heti aamusella. 

Mun omat ripset (vaikka pitkät onkin) ja kulmat olisi ilman väriä  E R I T T Ä I N  vaaleat.


Noniin, Löwengripin kasvovoiteen levitän ensin kasvoilleni ennen meikkiä.
(Pitkän metsästyksen jälkeen vihdoin löysin sen uuden, täydellisen kasvovoiteen, mutta siitä myöhemmin).

Kasvovoiteen päälle levitän ensin sormin meikinpohjustusvoiteen, sen jälkeen meikkivoiteen, meikkivoiteen päällä korjailen valokynällä tarvittavat kohdat ja lopuksi sivelen vielä irtopuuterin päälle. 
Aurinkopuuteria kevyesti poskipäille, "otsan hiusrajalle", nenän sivuihin sekä leukaan "pienentämään" mun kaksoisleukaa :D.
Poskipunaa vielä lisäksi poskiin ja kulmakynää käytän enää minimaalisen verran, ainoastaan pidennän vähän kulmia sivuilta.
Ajattelin, että jatketaan Microblading-kulmien vahvistuskäynnillä vielä sivuja aavistuksen verran pidemmälle mihin mun omat kulmat loppuu kun kynällä kuitenkin ne vielä piirrän aavistuksen pidemmälle.
Sen jälkeen en varmaan kynääkään paljoa enää käytä koska nämä kulmat ei todellakaan enää sitä vaadi, oon niin 100% tyytyväinen näihin Saaran tekemiin kulmiin..
Silmiin alaripsien juureen pikkaisen mustaa rajauskynää ja ripsiväriä.
Lopuksi vielä huulikiilto.



Meikkivoide mulla on kahdessa sävyssä. Rusketun jo heti kevään ensimmäisten auringonpaisteiden aikana sen verran, että en voisi käyttää läpi vuoden samaa sävyä. Foreverin meikkivoide on siitä hyvä, että se säilyy pakkauksensa ansiosta pitkään. Tämäkin puteli on ostettu viime vuoden keväällä..


Tolla samalla kaavalla mä meikkaan aina. Silmäluomiin saatan laittaa vielä lisäksi luomiväriä ja huulipunan- tai kiillon sävy vaihtelee menon ja fiiliksen mukaan.


Näiden rinnalle voin varmasti ottaa käyttöön muitakin yhtä hyviä meikkejä, mutta en usko, että näistä luovun täysin. Toki koskaan ei pidä sanoa "ei koskaan", mutta nämä on niin älyttömän hyviä meikkejä, että vaikea olisi kuvitella olevan kokonaan ilman näitä. Mutta eihän sitä ikinä tiedä ;).

Paljon on tullut kokeiltua vuosien varrella kaikenmerkkisiä ja laatuista kosmetiikkaa ja enemmän on kokeilematta. Yllämainitut meikit ovat kyllä uponneet muhun sen verran pahasti, että voin sanoa olevani täysin Dior-addikti :).

Tässä vielä vanhempi postaus aiheesta DIOR ;).


Kaunista iltaa <3.


*saatu blogin kautta jo aiemmin



Tiinamaria
(Style by Tiinamaria Facebookissa ja nyt myös Instassa)





2 kommenttia:

  1. Nuo mekot ja takit on niin mun maun mukaan, meikkisi on todella, todella upea <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3.
      Jos mä olen Dior-addikti niin olen kyllä myös raita-addikti :). Tälläkin hetkellä farkut ja raitapaita :D. Tuo Superdryn mekko on olkaimeton ja on aivan ihana kesähelteillä :)

      Poista