tiistai 6. kesäkuuta 2017

Hyvästi halkeileville ja katkeileville kynsille






  

* Trind kynsien- ja käsienhoituotteet


Lukiko maahantuoja mun ajatukset??

Tämä oli mun ajatus kun postissa tuli ihana paketti yhteistyökumppanilta.
<3

Siinä missä hampaat ja hiukset ovat mulle ehdottoman tärkeät kauneusasioissa ovat myös kynnet.

Niiden ei tarvitse aina olla lakatut, eikä mulla todellakaan aina ole, mutta siistit niiden pitää olla.
Se on asia mihin kiinnitän itse myös monesti huomiota muissa ihmisissä ja ihailenkin niitä ihmisiä ketkä jaksavat laitattaa kynsiään jatkuvasti viimeisen päälle.

Mulla on ollut elämäni aikana yhdet rakennekynnet ja se ei ollut mun juttu. Ehkä mä olin niihin turhan laiska..

Mutta sen sijaan kynsilakoilla on kiva "leikkiä", niilläkin saa huolitellun näköiset kädet.
Toki ihon kosteus-kuivuus näkyy myös käsien iholla ja kynsissä, sitä ei saa unohtaa.

Mulla on aina ollut yksi ongelma kynsieni kanssa.

Kynteni kasvaa nopeasti ja paljon, se ei ole se ongelma vaan niiden pitkänä ja hyvänä pysyminen.
Ongelma on nimittäin mulla aina ollut niiden katkeaminen ja halkeilu.

Juuri kun olen saavuttanut sen kivan pituuden riittää yksi pieni tökkäisy kynnellä ja se halkeaa tai katkeaa heti.
Itsekin olen tajunnut, että ne ovat niin kovat (ja kuivat?) ettei ne jousta yhtään.

Tämä yllätyspaketti oli todellakin erittäin tervetullut.

Perinteistä kynnenkovettajaa olen kokeillut useastikin, mutta siitä mä en ole saanut apua.

Nyt tein ohjeiden mukaan kynsien hoidon.

Pientä vaivaa se tarvitsee, mutta kaiken sen pienen vaivan arvoinen.


Miten tämä "tehokuuri" kynsille siis tapahtuu?

Trind Nail Repair kynnenvahvistaja on hoitotuote jota tulisi käyttää kahden viikon jaksoissa. Tämä tarkoittaa sitä, että ensimmäisenä päivänä levität tuotetta kerroksen kynsillesi. Toisena päivävä poistat  vanhan kerroksen esim. Trind Aceton Free Remover asetoonittomalla kynsilakanpoistoaineella ja levität uuden kerroksen Nail Repair kynnenvahvistajaa kynsillesi. Tämä toistetaan ainakin kahden viikon ajan ja kuitenkin pisimmillään kolmen viikon ajan.

Toisin kuin kynnenkovettajat markkinoilla, jotka liimaavat kynnen kerrokset toisiinsa kiinni (jolloin luonnolliselle kynnen kosteudelle ei jää tilaa) ja tekevät kynsistä kovat, Trind Nail Repair kynnenvahvistaja vahvistaa (kovettamatta) jokaista kynnen kerrosta ja pitää huolen, että kynnen kosteus pysyy kynsikerrosten välissä,

No ilmankos ne kynnenkovettajat eivät ole toimineet mulla, mähän kovetin vaan entisestään mun jo valmiiksi kovia kynsiä. Joustavuutta ne nimenomaan olisi aiemmin jo tarvinnut!


Trind Cuticle Balsam puolestaan kosteuttaa kynsinauhoja. Balsami on nopea ja helppo käyttää. Levitetään kynsinauhoille minuutin ajaksi jonka jälkeen ylimääräinen balsami hierotaan kynsinauhoille ja ympäröivälle iholle, kunnes kynsinauhat ovat täysin kuivat. Koska tuote on vesipohjainen voi kynnelle levittää heti käytön jälkeen kynsilakan tai kynnenvahvistajan.

"Helppoa kuin heinän teko" ja kädet kiittää :).


Nail Magic Buffer taikaviila antaa huikean viimeistelyn kynsille.

Tätä mä en ollut myöskään ikinä käyttänyt ja kyllä tää "pesee" mennen tullen perusviilat!

-Musta osa poistaa epätasaisuudet kynneltä ja tekee kynsistä sileät ja tasaiset.
-Valkoinen osa on tarkoitettu aktivoimaan kynnen sisäistä kosteutta. 
-Pitkä, harmaa puoli jakaa tasaisesti kynnen kosteuden joka puolelle. Se saa aikaan uskomattoman kiillon.

(Musta osaa voidaan käyttää vain kerran kuussa, valkoista ja harmaata niin usein kuin on tarpeen.)


Mun kädet on täynnä leikkausarpia niin pääli- kuin sisäpuolelta ja myös siksi on ihanaa, että edes kynnet voi antaa siistimmän kuvan käsistäni :).


Näitä tuotteita suosittelen ehdottomasti mikäli sulla on yhtään samoja ongelmia kynsissä kuin mulla.
Oli kaiken sen pienen vaivan arvoinen. Tätä tulen toistamaan jatkossakin jotta saan pidettyä kynnet joustavina ja hyvinvoivina!


(Jälleenmyyjät: Sokos, Emotion, Stockmann, Prisma ja kosmetiikan erikoisliikkeet)


*tuotteet saatu maahantuojalta



Aurinkoista iltaa :)



Tiinamaria
(Style by Tiinamaria, FB & IG)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti