sunnuntai 1. tammikuuta 2017

Uusi vuosi ja uudet kujeet



















                                           
                                      Mekko - Fablo (Fabloboutique) saatu blogin kautta



Tammikuun ensimmäinen päivä - Oikein ihanaa uutta vuotta vielä kerran :).

Meillä vuosi vaihtui sukulaisten ja perheen kera. Mukana oli niin pieniä kuin isoja juhlijoita!

Ilta meni todella mukavassa tunnelmassa. Kuvat jo kertoikin illan sapuskat. Kakku oli tuttu turvallinen Jogurttikakku vadelmamelban kera.
Laitan tähän vielä ohjeen jos joku haluaa leipoa ;).

http://stylebytiinamaria.blogspot.fi/2016/08/jugurttikakku-ja-vadelmamelba.html

Kaksinkertaisella ohjeella tein täytteen (pohja yksinkertaisena, 23cm korkea vuoka). Liivatetta laitoin seitsemän yhteensä kuuden sijaan. Ajattelin, että se jämäköittäisi kakun paremmin ja pysyisi paremmin nuo rautalanka härpäkkeet (enpäs muista nyt niiden oikeaa nimeä :D) missä oli sokerimassasta tehdyt tähdet.

Numerokynttilät, "rautalanka härpäkkeet" ja monet uuden vuoden somisteet löytyi Confetista. (Osan olin hankkinut jo aikaisempina vuosina).

Päälle loppujen lopuksi sujahti iki-ihana Fablon mekko joka on aikaisemmissakin postauksissa vilahdellut. Ja löytyi ne sukkiksetkin kaapista ;).


Uusi vuosi tuo meille isoja juttuja. Kaikki ei välttämättä ole niin ihania ja hyviä juttuja, mutta olen tähän jo asennoitunut. Pian mulla on myös se kuudes (käsi)leikkaus edessä, mutta siihenkin olen jo asennoitunut. Toivotaan, että se tuo apua tähän terveystilanteeseen :).
Hyvä vuosi tästä tulee!
Aina kun joku ovi sulkeutuu avautuu samalla myös uusi. Eikös se niin ole :)?!

Ehkä mä pikkuhiljaa myös alan "avautumaan" enemmän ja "päästämään teitä lähemmäksi mua".
Kerron enemmän mitä "kaikkea tämä kaunis (mun unelmien) koti pitää sisällään".

Kuullostipa pahalta? Vai ehkä mä vaan itse ajattelin/tunsin niin, koska tämä koti ja elämä ei todella ole ollut vaan pelkkää luxusta. 

Tämä meidän elämä on erittäin hyvä esimerkki myös siitä, miten asiat voi mennä "pieleen" ja miten silti elämä jatkuu. Selviytymistarina!


Hyvillä mielin kaikesta huolimatta tähän 2017 vuoteen :).



<3.



Tiinamaria






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti