lauantai 31. joulukuuta 2016

Hyvää uutta vuotta
















Shampanja on kylmässä ja koti alkaa olla valmis uuden vuoden ja vieraiden vastaanottoon :).

Mitä tarjoan vieraille kakun lisäksi nähdään huomenna.

Koristelut ja "kattaus" on valmiit!

Vielä pikasiivous ja sitten mä alan valmistautumaan.

Hyvä tässä vaiheessa miettiä, M I T Ä   M Ä   L A I T A N   P Ä Ä L L E  ??

Mä en tiedä pitäiskö mun jopa vähän olla huolissaan kun oon ottanut nyt jonkin aikaa näin ihmeen lungisti. Tää ei ole mua yhtään. Vasta eilen mietin nämä koristelujutut ja vieraat saapuvat n. 3 h päästä ja mä en tiedä edes mitä laitan päälle, heheh :).

Onko mulla edes sukkahousuja kaapissa jos päädyn mekkoon :D?? Erittäin hyvä kysymys!

Mutta jotta mulla on jotain päälläkin kun vieraat saapuvat niin nyt alan toimimaan!

Oikein ihanaa ja rauhallista uuden vuoden aatto iltaa!


<3



Tiinamaria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti