maanantai 9. tammikuuta 2017

Pieni katsaus tähän hetkeen ja tulevaan













Hips heips <3.

Pienen pakollisen blogi"loman" jälkeen olipa taas ihana "palata".
Mulla tosiaan kädet sanoi itsensä irti pahemman kerran ja oli pakko pitää pieni lepoloma.

Tämmöstä mun elämä on. Välillä ei vaan pysty ja kykene. Silloin on pakko ottaa iisimmin. Leikkauspäivää odottelen pian saapuvaksi. Itse päivä ei siis ole vielä edes selvillä, mutta toivon sen tiedon saapuvan pian!

Mitä tänne kuuluu?

Mä olen tässä kotosalla nyt ihastellut tätä uudistunutta ruokailutilan-keittiön ilmettä. Aiemmin on kurkattu erillisissä postauksissa niin "uuden keittiön" sekä ruokailutilan kuvia ja nyt halusin näyttää vielä kokonaisuutena nämä tilat.

Miltä näyttää kauempaa katsottuna!
Huomattavan paljon valoisampi, raikkaampi ja nykyaiksempi ilme vai mitä ootte mieltä :) ?

Laitan tähän vielä linkit mistä näkyy vanhaa, tummempaa ilmettä kun on tullut uusia lukijoita taas paljon :).

http://stylebytiinamaria.blogspot.fi/2016/08/ruokailuhuone.html

ja

http://stylebytiinamaria.blogspot.fi/2016/08/keittio.html


Nyt vähän harmittaa, että tätä uudistusta ei tehty aiemmin. Tämä on niin ilo silmälle! Ainakin omalle ja sehän se tärkein on :).


Täällä on alkamassa aikamoinen kaaos aika! Miksi ja mitä se pitää sisällään selviää lähiaikoina. Mutta isoja juttuja on edessä. Tätä kaaosta ei helpota yhtään mun huonot kädet, niitä tarvittais nyt kipeästi (toki muutenkin). Mutta kyllä kaikki järjestyy ja selviää, jotenkin :).

Luvassa on siis mm. aiheita:
"Miltä tuntuu kun unelmien kodista selviääkin, että kaikki ei olekkaan niinkuin piti"? 
Mitä elämä on ollut sen jälkeen, miten se on vaikuttanut kaikkeen, miten tästä voi selvitä ja elämä jatkua, mitä se on tehnyt mulle ihmisenä, entä parisuhteelle?

Mennään todella pintaa syvemmälle niin talossa kuin minussa!

Teille tämä on uutta ja tulette näkemään tulevan talven-kevään aikana paljon isoja asioita. Mutta mä olen näiden kanssa jo niin sinut (kuin tässä tilanteessa voi olla) ja haluan jakaa tämänkin tarinan teidän kanssa. Koska tämä on erittäin iso osa elämääni.

Se mikä on lopputulos tällä kaikella- onko asialla onnellinen loppu? 
Sitä mä en vielä itsekään tiedä! Sen te pääsette näkemään samaa aikaa siinä missä minäkin :).


Itsekin siis jännityksellä päivä kerrallaan menen ja katson mitä tuleman pitää :).


Nyt ihanaa iltaa :).


<3



Tiinamaria






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti