maanantai 19. joulukuuta 2022

Joulua






















Jouluaatto on tulevana lauantaina, mutta vielä itsestä ei tunnu yhtään siltä.


Koska olen 100% jouluihminen, eiköhän se viimeistään torstaina ala tuntumaan kun loma alkaa :).


Mun työviikkokin näyttää poikkeuksellisen hiljaiselta mikä on itseasiassa aika kiva tunne. Aina ennen lomaa saan juosta pää kolmantena töissä, mutta nyt on tullut niin paljon sairas peruutuksia  (ikävää toki sairastuneille), että se on puolittanut mun työt. Tänään ennenkuin edes ehdin avata silmiäni aamulla, vilkkui työpuhelin useista viesteistä ja ilmoituksista sairastumisista ja ajan siirroista.


Sen takia mä olen myös jo nyt kotona :).


Päivän piti loppua tänään 16.00, mutta täällä mä jo kotona olen :).


Vielä mulla on tiistai ja keskiviikko töitä ja torstaina 2h:n työ aamulla, jonka jälkeen aloitan loman. Tarkoitus oli aloittaa loma jo keskiviikkona, mutta lupasin yhden vakkarin käydä vielä torstai aamuna tekemässä :).


Torstaina ollaan menossa vielä vanhoille kotikulmille entisille naapureille (ja nykyisille hyville ystäville :D) joulupuurolle <3.


Jouluaattoa me vietetään vanhempieni luona yhdessä Teresan perheen kanssa <3.


Lomalle ei olla suunniteltu mitään. Ihan vaan rentoutumista ja kotona oloa, ystävien ja perheen näkemistä. 

Niin tosiaan, koko ensi viikon olen lomalla ja menen töihin vasta uuden vuoden jälkeen :). 


Ennen tein jouluisin aina suursiivouksen kotona, käytin matot pesulassa jne. 

En tiedä onko musta tullut laiska vai mikä, mutta nyt mennään ihan perus viikkosiivouksella. Se riittää. 


Mukavaa viikkoa :). 





Tiina




Facebook

Instagram 







2 kommenttia:

  1. Ihanaa joulua sinne !:) siun postauksia aina odotellessa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja samoin sinulle ❤️🎄🎅✨. Aivan todella ihana kuulla, Sydäntä lämmittää❤️🥰

      Poista