sunnuntai 5. kesäkuuta 2022

Tyttö vai poika
















Kysyin teiltä aiemmin kumpaa te veikkaatte että me saadaan, tyttö vai poika?

Itse kerroin että mun oma intuitio oli että hän on tyttö. 


Raskausviikko 10 olimme Nizzassa ja sieltä ostimme hänelle ensimmäiset vaatteet, alimman kuvan kolme potkupukua ja vaaleanpunaisen myssyn. 


Ystäväni Karoliina kuka myös matkalla oli ehdotti mulle kun vauvanvaateliikkeessä olimme ostoksilla, eikö mun kannattaisi ostaa yksi vaate tytölle js yksi pojalle?

Vastasin, ei, kyllä se tyttö on, mä vaan tiedän sen!


Tosiasiassa vasta synnytyksen jälkeen meille selvisi meidän vauvan sukupuoli. 

Sitä ennen meillä ei ollut varmaa tietoa, oli vain mun intuitio asiasta. 


Ja mähän luotan mun intuitioon 100%:sti.

Aina!


Olimme ostaneet vauvalle pelkkiä tytön vaatteita ja asusteita. 

Kuten kuvista näkyy!

Näistä mikään ei olisi mennyt pojalle.

Enkä mä miettinyt hetkeäkään kun näitä ostettiin että mitäs jos hän onkin poika?


Moni saattaa pitää mua jopa vähän "hulluna" että emme ostaneet esim. neutraalin värisiä vaatteita jotka menisi kummallekin.

Ainoa vaate joka olisi mennyt niin tytölle kuin pojalle on tuo Beige neule joka on kuvattu ultraäänikuvan kera ensisängyssä. Sen itseasiassa kerkesimme ostaa jo vuosi sitten kun olin ensimmäistä kertaa raskaana.

(Koska uusia lukijoita on nyt tullut paljon, kerron tässä heille että meillä on siis yksi alkuraskauden keskenmeno myös takana vuosi sitten.)


Tässä viimeisimmässä raskaudessa ostimme kuitenkin vain vaatteita tytölle.


Miten kävi?

Pitikö mun intuitio paikkaansa?

Kumpi meidän enkelivauva on, tyttö vai poika?


Hän on tyttö <3.


Meillä on todella suloinen, kaunis pieni enkelityttövauva <3.


Näitä vaatteita en ikinä hänelle saa pukea. 

Se todella sattuu sydämeen. 


Nämä ovat vain materiaa, eikä mua harmita yhtään että nämä kerkesimme ostaa. 

Toki toivomme että joku päivä nämä tulisi vielä käyttöön. 


Antaisin mitä vaan, että saisimme meidän pienen rakkaan tyttömme takaisin <3.


Tuo potkupuku missä lukee "Little sister". Meidän oli tarkoitus ostaa Iinekselle pusero jossa lukee "big sister" ja tästä syystä tuo ostettiin. Viikolla 11.


Minkä nimen enkelimme sai, kerron myöhemmin!




Tiina



Facebook

Instagram




4 kommenttia:

  1. 🌸Äidin tunne on yleensä oikea🌸

    VastaaPoista
  2. Minullakin oli niin vahva tunne siitä että hän on tyttö! ❤ Ihana, kaunis tytöntyllerö! Voi kaunis enkelityttö, olet ollut niin paljon ajatuksissa! 💗
    Kauniita vaatteita olette ostaneet. Minä ainakin uskon että vaatteet saavat vielä käyttöä ihan niille suunnitellulla tavalla. 🌸🙏

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi🙏, me niin rukoillaan että vaatteet saadaan vielä käyttöön 🙏🙏🙏❤️

      Poista