torstai 23. kesäkuuta 2022

Hyvää Juhannusta














Meillä alkoi tänään kesäloma <3.


Nyt voidaan rentoutua ja hengähtää, nyt jos koskaan tämä tulee todella tarpeeseen. 


Tänään aamulla mulla oli lapsettomuusklinikalla labra käynti ja sen jälkeen tultiin takaisin kotiin ja pakattiin kimpsut ja kampsut kasaan ja lähdettiin mökille. 



Pari päivää sitten oli todella rankka päivä, henkisesti. 

Olin pelännyt jo etukäteen koska multa kysytään "Onko mulla lapsia"?

Ja tällä viikolla se kävi toteen. Töissä mulla oli uusi asiakas ja siinä kun hänen hiuksiaan laitoin juttelimme kesän suunnitelmista, lomista jne. ja sitten hän sen kysyi: 

"Onko sinulla lapsia"?


Menin aluksi aivan totaalisen hiljaiseksi ja en tiennyt mitä vastaan. 

Sitten sanoin: "No, on mulla periaatteessa, pienen pieni tyttö, mutta hautasimme hänet 1,5 viikkoa sitten".

Sen jälkeen kerroin mitä meille oli tapahtunut kuukausi sitten. 

Kyyneleiltä ei vältytty kumpikaan. 


Mietin illalla vastasinko mä väärin?

Vai ihan oikein?

En voisi vastata että "ei mulla ole lapsia". Olenhan yhden pienen tytön synnyttänyt.


Tämä on lause johon ei tule olemaan helppo vastata niin kauan kunnes meillä on lapsi tai lapsia ihan täällä maan päällä meidän kanssa.


Tänä samana iltana kävimme myös ensimmäistä kertaa hautajaisten jälkeen Linnean haudalla. Kävimme ottamassa kuivuneet hautajaiskukat pois haudalta ja veimme uudet <3.

Romahdin haudalla ihan totaalisesti. Se oli kovempi paikka mihin ehkä osasin varautua. 


Kaipaan häntä niin paljon :'(. 


Kaikesta on niin vähän aikaa joten loma todella tulee nyt oikeaan hetkeen.

Päivääkään ei ole ollut etteikö silmäni olisi kyyneleistä kostunut, mutta se varmasti kuuluu vielä asiaan. 



Nyt kuitenkin nautitaan Juhannuksesta perheen ja sukulaisten kanssa <3.

Oikein kukkamekon puin Juhannuksen kunniaksi :). 



Ihanaa ja aurinkoista Juhannusta kaikille! 




Tiina



Facebook

Instagram







4 kommenttia:

  1. Kirjoitin aiemmin meidän vauvasta joka menehtyi 11 tunnin ikäisenä, sittemmin olen saanut lapsia. Kysyttäessä lapsista vastaan yleensä että näiden lapsien lisäksi minulla on enkeliksi syntynyt poika ja se näin 25 vuotta myöhemmin on tyhjentävä vastaus. Alkuun kerroin tapauksesta enemmän jos tuntui siltä.

    VastaaPoista
  2. Minusta vastasit kauniisti kysyjälle! ❤️🕊 Ja ihana huomata että teillä on niin vahva tunne lapsesta/lapsista! ❤️ Niin on mullakin...🙏 Ja omaan intuitioon pitää aina luottaa. En aina ihan ymmärrä että mikä merkitys kaikella tapahtuneella on, mutta jotenkin uskon siihen että se kaikki hyvä kyllä tapahtuu kunhan aika on siihen juuri oikea ✨️
    Ihanaa juhannusta 💖🌸🍀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en ymmärrä minäkään mikä tarkoitus kaikella aina on, mutta eteenpäin on mentävä ja yritettävä pitää toivo yllä tulevasta🙏🙏. Kiitos❤️🍓😘

      Poista