keskiviikko 2. joulukuuta 2020

Testiryhmäläinen - Fablo










*Tuote saatu testiryhmähenkilönä, mutta ei  kaupallisessa yhteistyössä!



Noin kuukausi sitten sain viestiä FABLOSTA haluaisinko olla heidän testihenkilö ja kokeilla heidän uutta tuotetta, ja kertoa heille mitä mieltä siitä olen.


Testattava tuote on heidän uusi aluspaita mikä näin neulekautena on erittäin toimiva ja ainakin itselle myös tarpeellinen tuote! 


Tämä tuli täysin oikeaan osoitteeseen, koska näin syksy-/talvikautena mun päältä löytyy päivittäin joko neulemekko tai neule/villapaita.


Mun täytyy myöntää, että ennen tätä toppia lähes poikkeuksetta pidin aina pelkkiä rintaliivejä neuleen tai mekon alla, koska tavallinen trikootoppi ei toiminut näiden alla. 

Trikootopin kanssa neuleet ei vaan laskeudu samalla tavalla kun ne laskeutui paljaan ihon ja rintaliivien päällä. 


Tämä toki ei ehkä se kaikista parhain ratkaisu ole jos miettii vaatteen pesuvälejä- ja tarvetta.

Tällöin neuleen pesuväli ainakin itsellä oli lähes poikkeuksetta aina yhden käyttökerran jälkeen. 

Eli ei kovin ekologista eikä myöskään vaatteen hyvänä pysymisen kannalta mikään kovinkaan loisto juttu.


Saatuani topin, olen sitä käyttänyt nyt useita päiviä ja olen todennut sen ERITTÄIN toimivaksi.


Mulla on topista koko XL, se on just sopivan reilu, ei ole ihoa myötäilevä, mutta ei liian isokaan. 

VAATTEISSA, yläosassa käytän vähän mallista riippuen kokoja L-XL, eli varmasti paikkansa pitävä kokoluokitus. 

L koko olisi luultavasti ollut rintojen kohdalta liian tiukka omaan makuun, eli tämä koko oli oikein hyvin osattu lähettää minulle. 


Tämän alustopin kanssa ei ole sitä ongelmaa mitä Trikootopin kanssa oli, ettei neule tai mekko laskeudu niin nätisti.

Tämän kanssa se on päinvastaista, kaikki vaatteet mitä olen tämän päälle pukenut, laskeutuu todella nätisti. 

Lisäksi materiaali on todella miellyttävä iholla. 


Nyt on neuleiden pesuväli pidentynyt, mutta toppia sen sijaan saa kyllä nyt pestä paljon, koska se on ainakin mulla sen verran kovalla käytöllä :).


Isona huomiona haluan sanoa, että multa ei pyydetty - / odotettu mitään blogijuttuja tms tämän alustopin saamisen "vastalahjaksi".


Halusin ihan itse teille tästä vinkata, koska jollain teillä saattaa olla ihan sama pulma neuleiden kanssa. 

Mun mielestä hyvät vinkit pitää laittaa aina jakoon :)!!


Ja nyt vielä sitä suuremmalla syyllä näinä kovina Korona-aikoina, Suomalaisia yrityksiä pitää tukea kaikin tavoin <3.


Todella iloinen ja otettu, että sain olla osa uuden vaatteen testiryhmää, 


Iso Kiitos FABLO <3.



Mukavaa päivää kaikille! 



Tiina



Facebook

Instagram





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti