sunnuntai 19. heinäkuuta 2020

Viikonloppu kotona - curly girl

























Tältä näytti meidän pe-su, viikonloppu kotona <3.


Paljon on vietetty aikaa ulkona ja apua miten kuuma meillä on ollut :).

Hyvä, etten saanut eilen lämpöhalvausta kun ajoin nurmikot! 

Oli kyllä oikeasti turhan raskasta näillä lämmöillä, tänään meillä on mittari näyttänyt +29,5.


Nyt on kyllä ollut niin kotoilu viikonloppu kun vaan voi olla.

Hiukset on saanut kuivua omalle luonnonkiharalle
kun en kaivannut sisään yhtään enempää lämpöä ja ehkä vähän myös laiskotti ;).

Mun oli tarkoitus värjätä omat hiukseni nyt viikonloppuna, mutta päätinkin haluta värjätä ne yhdellä tummemmalla värillä (mitä olin jo ottanut kotiin väriä mukaan), joten kokeillaanpa ensi viikolla uusiksi tätä :D. 
Ja nyt kun mä katon näitä vaaleita viikonlopun jälkeen kun iho on päivettynyt, niin nyt mä aloin taas tykkäämään näistä vaaleista :D :D :D. 

Tiedän, mä oon ihan mahdoton tässä asiassa :D!! 

Mutta kyllä mä nämä meinaan vähän tummemmaksi värjätä :D. 

Eilen käytiin Porvoossa Bosgårdilla syömässä Samun toiveesta, mutta muuten ollaan oltu kotona. 


Netflixistä katsottu iltaisin sohvannurkassa leffoja. 

Katsottiin mm. Elämä pelissä, minkä mä olin jo aiemmin nähnyt, mutta se on mun Top-5 leffasuosikeista joten ei haitannut katsoa uusiksi. 

Suosittelen, on aivan ihana elokuva, mutta suosittelen varaamaan myös nessuja viereen ;).

(Koskemattomat on toinen aivan huippu, sekä kummatkin Mamma miat, - leffoja joita voi katsoa kuinka monta kertaa vaan).


Samu teki pitkästä aikaa myös kaalilaatikkoa, joka on ihan Samun bravuuri <3.


Tämmöistä meille, letkeetä lämmintä viikonloppua :). 



Rauhallista iltaa! 



Tiina





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti