tiistai 31. joulukuuta 2019

Hyvää uutta vuotta 2020

















Uusi vuosi sai erittäin iloisen käänteen - 
Pääsin sairaalasta kotiin <3.


Onnenkyyneleet tulivat kun lääkäri tuli kertomaan, että vihdoin mun tulehdusarvot ovat alkaneet laskeman. 


Ne ovat edelleen erittäin korkealla, korkeammalla kun ne oli sunnuntaina minkä takia mut sairaalaan sisään otettiinkin, mutta ovat alkaneet laskemaan eilisistä luvuista ja nyt saan parantua loppuun kotona, vuodepotilaana, antibioottien kera. 


Vain siinä tapauksessa joudun palaamaan sairaalaan mikäli ihoni väri muuttuisi keltaiseksi, kuume nousisi uudestaan tai vatsa turpoaisi yhtä palloksi mitä se jo viikon oli tai tulisi kipeäksi.


Jos näitä ei tule, mitä tietysti nyt kovasti toivotaan, saan olla "potilaana" kotona <3.


Viikon antibiootit ja vuodelepo määrätty ja aion sitä kyllä noudattaa. 
En todella halua enää sinne takaisin, vaan tulla terveeksi ja päästä ensi tiistaina töihin!



Vartin verran kyllä rikoin ( apua :D ) heti mun vuodelepomääräystä ja käytiin katsomassa raketteja. 


Muuten saan nyt hyvää hoitoa ja lepoa kotona, harvahammas (Iines) oli ikionnellinen kun mamma tuli kotiin,
 ehkä Samukin "pikkuisen" ;)  

<3



Mun leikkaus siirtyi nyt keväälle näiden korkeiden tulehdusarvojen takia, ja nyt mulla kulkee kokoajan laukussa mukana sappikivikohtauslääkkeet. 

Mikäli ennen leikkausta vielä kohtauksen/kohtauksia saisin, niiden pitäisi jäädä yhden päivän mittaiseksi, muussa tapauksessa on taas sama tulehdusriski. 


Nyt sormet ja varpaat ristissä toivotaan, että niitä ei tule. 

Ruokavalion kanssa saan olla entistäkin varovaisempi, mutta se on mulle täysin ok. 

Pääasia, että mä voin aloittaa nyt toipumisen, ja vielä kotona <3.


Vuosi 2019 sai tylsän lopun, mutta 2020 puolestaan alkoi onnenkyyneleissä!



Oikein ihanaa ja rakkaudentäyteistä uuta vuotta 2020 <3.



Rakkaudella



Tiina


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti