sunnuntai 22. joulukuuta 2019

Synttärit

















Rakas aviomieheni täytti eilen vuosia, ns. puolipyöreitä ja niitä juhlittiin tänään pienimuotoisesti perheen kera.


Eilinen ilta menikin mulla leipoessa kun leivoin mm. ehkä maailman parhaimman kuivakakun ikinä, Piimäkakun.
Kakku joka on kaikkea muuta kuin kuiva ja paranee vanhetessaan.

Tämä kakku sopii loistavasti myös makunsa vuoksi joulupöytään, jos on vielä mietinnässä joulun herkut, niin tässä yksi erittäin hyvä vaihtoehto.

Tämä helppo ja maukas kakku on myös oiva lahjaidea käärittynä sellofaaniin ja kauniiseen rusettiin :).



Lisäki leivoin juustokakkua kera vadelmamelban ja pikkuleipiä.


Suolaisten kohdalla menin tällä kertaa sieltä mistä aita on matalin ja ostin valmiita Croisantteja pakkasesta ja sen lisäksi tein juustotarjottimen.

Ajatuksena oli aluksi tehdä lohi-voileipäkakku, mutta ei, nyt ei jaksanut enempää, myönnän.


Näillä mentiin ja hyvä oli näinkin :).


Mulla alkoi eilen 12 päivän joululoma ja menen töihin vasta uuden vuoden jälkeen, nyt loppui myös mun joulukiire ja voin aloittaa rauhallisen joulun.


Loppuvuosi oli mulla töiden puolesta erittäin kiireinen ja se vei kaiken mun ajan, nyt on aivan ihanaa vaan olla ja rentoutua.



Jouluaattoon on enää yksi silmänräpäys,

ihanaa joulunodotusta <3.




Tiina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti