sunnuntai 11. kesäkuuta 2023

Yllätys Baby showerit

 




























En ole hetkeen yllättynyt, itkenyt onnesta sekä kiitollisuudesta niin paljon kuin tänään <3.


Ystäväni pääsivät nimittäin yllättämään mut aivan totaalisesti, tukka pystyssä sängystä :D.


Aamupalan olin juuri saanut syötyä ja hampaat pestyä, mutta hiuksetkin oli harjaamatta ja olin uudestaan jo sängyssä pötköttelemässä.

Aivan kotimörkönä siis :D.


Kun ovikello soi, ihmettelin kuka siellä on kun meidän rappuun ei pääse kun koodilla. Samu avasi oven ja huusi mulle "Tuus kattomaan Tiina ovelle".


En voinut uskoa silmiäni kun ovelle pääsin ja näin kaikki ystäväni. Tässä kohtaa taisi tulla ensimmäinen itku...


Niin he tulivat kristallilaseineen, tarjoiluineen, kakkuineen, lahjoineen, kaikkineen. 

Olin niin puulla päähän lyöty etten edes kunnolla osannut sanoa mitään <3.


Mun käskettiin vaan istua, he hoitaisivat kaikki :). 


Siis miten ihania ystäviä mulla on, niin kiitollinen jokaisesta heistä, vieläkin kostuu silmänurkat <3. 


Upeiden tarjoiluiden lisäksi he olivat tehneet aivan ihania yllätyksiä ja puheita minulle <3. 

He myös arvuuttelivat milloin vauva syntyy, minkä kokoinen hän on ja minkä nimen hän saa.


Tässä he kyllä yllättivät minut taas, koska kolme arvasi etunimen oikein mitä emme olleet vielä kellekkään julkaisseet. Tämä nimi kun vasta lopullisesti päätetään kun vauva syntyy. Mutta yllättivät totaalisesti sillä tämä nimi ei löydy edes Suomenkielisistä nimistä.


"Nessuja meni kyllä tänään paketillinen" :). 


Ja tuo Leijona kakku, siis ihan kaikki, wau <3.


Mä en edelleenkään osaa sanoa muuta kuin suuren suuri ja lämmin kiitos:

Karoliina, Heli, Annika, Elli, Suvi, Teresa, Pikku-T, Laura, Emma, Emilia - Olette kultaa <3.


Sekä Heidi, Ninnu ja Sanna ketkä ette päässeet mukaan, mutta olitte mukana hengessä <3.


KIITOS, tulen muistamaan tämän päivän aina, edelleen sanaton <3.




Tiina



Facebook

Instagram














1 kommentti:

  1. wau miten ihana yllätys ja ystävät siulla <3 ja tuo kakku on niiiiin söpööö :)

    VastaaPoista