sunnuntai 4. kesäkuuta 2023

Raskausviikko 33

 













Voihan pylleröinen :D.

Alkaa melko "turvonnut" olo olla jo :).


Raskausviikko 33 on menossa. 7kk:tta takana ja 8. kuukausi menossa <3.


Hetki sitten nappasin kuvat ja onhan tuo masu kasvanut viime kuusta taas paljon. Kuukaudessa tuli 2kg:a painoa lisää ja 10kg on nyt mennyt rikki ja kyllä mä tosiaan melkoinen pyllerö jo olen liikkeissäni :).


Mulla vaihtui eilen puhelin uuteen ja yritän opetella nyt tämän uuden puhelimen käyttöä. Kamera tässä on kyllä miljoona kertaa parempi kun vanhassa puhelimessani, tämä vaatii vaan hieman opettelua vielä. Nyt tuntuu jopa hurjan valoisilta kuvat, mutta ei se välttämättä huono asiakaan ole :).
Mun vanha puhelin alkoi sammuilemaan itsestään ja sain myös kameran linssiin naarmun muutama viikko sitten joka heikensi kuvien laatua, oli hankittava uusi puhelin nopeasti. Minä kun otan nykyään kaikki kuvat puhelimella kun nämä ovat niin huippuja nykyään.



Kaikki on edelleen täällä oikein hyvin. Parina päivänä tällä viikolla istuminen teki kipeää (lankojen takia) ja jouduin laittaa tyynyjä pepun alle istuessa. Onneksi nyt taas pystyy normaalisti istumaan.
Tämmöistä tämä välillä on ja tähän on kyllä jo tottunut.



Meidän Jellona on pysynyt pää alaspäin, tunnen hänet erittäin hyvin miten päin on. Selkä / kylki  varsinkin tuntuu monesti kun itse olen makuulleen. Tälläkin hetkellä on semmonen myllerrys alavatsalla että tuntuu kuin hän tulisi läpi sieltä :).


Nimi on tullut selkeämmäksi meille, varsinkin mikä olisi ykkös valinta. Sitten kun hän on syntynyt, näkee näyttääkö hän siltä :). Tämä nimi oikeastaan vahvistui kun 4D kuvat hänestä näimme.
Tässä kolmiosaisessa nimessä on sekä minun että Samun toiveita, mutta etunimi on Samun toiveista.



Meillä kutsuu nyt ruokakauppa, joten mukavaa sunnuntaita kaikille <3.





Tiina





Facebook
Instagram















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti