perjantai 23. kesäkuuta 2023

Jellona on syntynyt




 



Pienen pieni tummahiuksinen tyttö, leijonanpoikanen, syntyi päivystyksellisellä sektiolla juuri ennen puoltayötä keskiviikkona 21.6.2023 <3.

Viikko ennen suunniteltua sektiota.


Mulla alkoi supistukset keskiviikkona jotka yltyivät niin nopeasti, että tunnissa mentiin alle minuuttiin.


Mulle jouduttiin jopa antamaan supistuksen estolääkettä hidastamaan synnytystä koska synnytyssalit olivat täynnä ja kiireellisiä sektioita muitakin.


Lääke auttoi ja vähän ennen vuorokauden vaihtumista pienen pieni Jellona syntyi.


Painoa 2645g ja pituutta 46cm.


Kokonaisia viikkoja vauvalla oli syntymäpäivänään 34+3 ja tästä syystä, alle 35 viikkoisena hän joutui teholle.


Vauvalla on kaikki hyvin <3.


Koska itse jouduin osastolle sairaalahoitoon, on Samu viettänyt teholla vauvan kanssa aikaa ja minä aina kun olen sinne voinniltani päässyt.


Maitoa mulla nostatellaan pumppaamalla ja eilisestä asti vauva on saanut sekä minun maitoani, että korviketta.


Halkeamme onnesta <3. 

Minkä täydellisen pienen ihmeen me olemmekaan saaneet aikaan!


Ja katsokaa noita hiuksia :D.


Minähän olen ollut lapsena ihan paperin valkotukkainen ja Samulla oli syntyessään todella vaaleat, aavistuksen punertavat hiukset. 

Ns. kaljuja ollaan kumpikin oltu syntyessään, mutta ihan vaaleita.

Toki olemme kumpikin tummentuneet vanhetessamme jonkin verran, mutta minun nykyinen tumma hiustenväri on purkista.


Joku teistä saattaa muistaa että pari kk:tta sitten näin unta että meille syntyi todella pieni, siro, söpö tyttö jolla oli aivan tummanruskeat hiukset. Katsoimme unessa toisiamme Samun kanssa ja purskahdimme nauruun ja sanoimme: " Kenen tämä on, tämä ei voi olla meidän" :D.


Mutta kyllä hän 100% meidän biologinen lapsi on vaikka emme todella odottaneet tämmöistä tummaa peikkolasta :).

Toki hiukset saattavat vielä ihan vaaleiksi muuttua :).


Hän on aivan täydellinen ja olemme todella onnellisia <3.



Nyt ollaan sairaalassa niin kauan kun vauvan vointi vaatii <3.



IHANAA JUHANNUSTA KAIKILLE!




Tiina




Facebook

Instagram
















5 kommenttia:

  1. Lämpimät onnittelut upeasta peikkotytöstä ❤️

    VastaaPoista
  2. Onnea koko perheelle❤️

    VastaaPoista
  3. Paljon onnea koko perheelle 🌻😍✨

    VastaaPoista
  4. Ihana uutinen, lämpimät onnittelut koko perheelle! ❤️🥰 Toipumista sinne! 💐

    -Tiia

    VastaaPoista
  5. Lämpimät onnittelut suloisesta pörröpäästä! Ja parempaa vointia vauvakuplaan ❤️

    VastaaPoista