torstai 3. marraskuuta 2016

Hyvää huomenta
















Aurinkoista huomenta :).

Vitsi, IHANAA ! L u n t a  <3.

Ihan eri fiiliksillä lähti aamu kun oli valoa!! 
Mun aamu alkoi aikaisin lääkärikäynnillä. "Perus" lekurikäynti näiden mun käsien takia. Ensi viikolla sitten vielä kirurgin tapaaminen ja saan tietää onko kuudes leikkaus edessä. 
Oon jo niin tottunut niihin, joten se ei kyllä yhtään hetkauta jos näin on :).

Mutta se niistä :)!


Nyt takas aamun tunnelmiin <3.

Niinkuin kuvista näkyy niin pikkuriikkisen saatiin mekin eilen ja viime yönä lunta!
En tiedä kumpi oli iloisempi, minä vai koirat :D. Meidän Pontus kirmasi pihaa ympäri onnessaan, kumpa olisi ollut kamera/kännykkä mukana! Olisi tullut muuten hauska videokin siitä :).


Mä oon koko viikon odottanut huomista!!
Ruotsissa asuva siskoni tulee perheensä kanssa tänne risteilylle ja vietetäänkin huomenna melkein koko perheen voimin aikaa yhdessä - ihan huippua <3.


Meillä "hallittu kaaos" keittiössä jatkuu vielä ainakin viikonloppuun saakka! Viikonloppuna olisi tarkoitus saada keittiö takas kuntoon ja käyttöön! Sitten pääsen näyttämään teille kuvat - siitä tulee ihana :). 

Kori mikä muuten kuvissa vilahti on mun tekemä! Blogissa on niistä oma postaus!

Nyt mä lähden käymään postissa hakemassa uudet keittiönverhot mitkä juuri saapui, toivottavasti ne sopii!! En aio meinaan enää laittaa vanhoja, 7v. riittää nyt niiden katsomiseen ;).


Iloa päivääsi, pus!



Tiinamaria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti