torstai 4. elokuuta 2016

Hamnat på Alperna? Nej då, i Sverige (Alpeillako? Ei vaan Ruotsissa)





























Tänään on ollut kiire&hulinapäivä, mutta nyt kerkesin hetkeksi istahtaa alas ennen saunaan menoa :).


Siinä oli vähän maisemia ja tunnelmia viime viikon Ruotsin matkaltani :).

Aamupala siskon luona ja tiedättekö mitä sen jälkeen tehtiin :)? Tai no mitä siskoni teki? Letitti mun hiukset! Tuli ihan lapsuusajat mieleen kun siskoni letitti mun hiuksia :).
Siitä onkin aikaa - yleensä se olen minä kun laittaa muiden hiukset ;).

Maisemat oli ihan mielettömät, mutta harmi vaan kun kuvissa korkeudet ja etäisyydet eivät näy oikein/kunnolla! (Muistathan, että klikkaamalla kuvaa näet sen suurempana!)
Erittäin korkealla kuitenkin oltiin ja maisemat alaspäin oli todella mahtavat.

Toinen toistaan kauniimpia juhannussalkoja näkyi "joka kylässä/kaupungissa".
Strutsifarmillakin käytiin matkanvarrella.


Vähän joka paikassa mulla oli reissussa olo, että olen kauempana kuin Ruotsissa :).
Näistä maisemista tuli itselle mieleen Itävalta tai Andorra :). Monta matkaa yhdellä reissulla, heh :D.


Nyt koirien kanssa ulos ja sitten saunaan. Muutama postaus vielä reissusta tulossa :).

Ihanaa iltaa, huomenna on taas jo perjantai - mihin tämä aika oikein menee?!!

Pus <3



Tiinamaria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti