lauantai 25. marraskuuta 2023

Pikkujoulut ja ravintolasuositus

 
















Koko viikonloppu "pikkujouluja" <3.



Tänään vietettiin ns. pikkujouluja ystäviemme Karoliinan ja hänen miehensä kanssa.

Olin varannut pöydän iltapäivälle kun on vielä rauhallisempaa neljälle aikuiselle + vauvalle vaunuissa.

Oltiin eilen käymässä vanhemmillani ja äitini ehdotti minulle että hoitaisivat Leonaa sen aikaa ja me pääsisimme ensimmäistä kertaa Leonan syntymän jälkeen aikuisten kesken "ulos". Eli syömään!

Kiitin kohteliaasti, mutta sanoin että kyllä me itse hoidamme lapsemme, Leona voi hyvin tulla mukaan syömään.

Mummi ja pappa kuitenkin erittäin mielellään Leonaa hoitavat ja äitini sanoi että mieti nyt huomiseen ja soita aamulla, tarjous on voimassa!

Samu sai mut ylipuhuttua että viedään Leona muutamaksi tunniksi mummille ja papalle hoitoon ja me päästään tosiaan ensimmäistä kertaa Leonan jälkeen aikuisten kesken "ulos".


Vietiin Leona siis vanhemmilleni ennen syömään menoa jonka jälkeen ajettiin Järvenpäähän ravintola Huiliin.

Ja kylläpä oli samalla hassua ja ihanaa istua etupenkillä pitkästä aikaa Samun vieressä toisen kättä välillä hipsutellen :).
Mä kun olen viimeiset viisi kuukautta istunut autossa aina takapenkillä Leonan kanssa.

Olo oli kuin oltaisi oltu autossa kahdestaan treffeillä :D, aikas ihanaa <3.


Ja Huili ei pettänyt tälläkään kertaa. Tämä oli mulle toinen kerta siellä syömässä ja Samulle ensimmäinen ja ruoat oli ihan 10/10.


Näinä aikoina ei voi liikaa suositella hyviä yrityksiä, niin haluan ehdottomasti suositella Ravintola Huilia Järvenpäässä.

Todella mielellään ajetaan sinne stadista toistekin.


Mä myönnän että olen ravintolassa ruoan suhteen todella vaativa asiakas ja nirso. Silloin kun maksan siitä että joku tekee minulle ruokaa, tahdon sen todella olevan hyvää!

Ja Huili todella on onnistunut kummallakin kerralla kun olen siellä syömässä ollut.


Tänään söin alkupalaksi Bruschettan, pääruoaksi Suppilovahverohärkää ja jälkiruoaksi päivän jäätelöpallon joka oli kokin itse tekemää uuniomenajäätelöä.

Siis aivan taivaallisen hyvää!


Samun lautaselta maistoin myös Timjamikanaa joka oli myös todella hyvää!!


Meillä oli ihanat "pikkujoulut" aikuisten kesken ja Leona oli viihdyttänyt mummia ja pappaa hymyllään <3.
Hän oli siellä kun kotonaan, eli kaikki oli mennyt hyvin. Mummi ja pappa olivat puolestaan iloisia ja onnessaan kun saivat olla Leonan kanssa <3.



Isovanhemmat <3 <3.




Hyvää yötä!







Tiina






Facebook
Instagram




















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti