sunnuntai 8. toukokuuta 2022

Mun Äiti











Näin Äitienpäivänä halusin vielä laittaa muutaman kuvan niin rakkaasta äidistäni <3.

Kaksi alinta kuvaa on viime kesältä. Toisessa kuvassa äitini maalaus(vaatteissa)hommissa kun kesäkeittiötä tehtiin mökillä ja toinen kuva meidän Hangon retkeltä. 

Osassa kuvissa on myös isäni ja minä pienenä.


Äitini on ihminen kenelle voin kertoa ihan kaiken, ilot ja surut. Meillä on todella läheiset välit! 

Äitini on ihminen kenen olkapäätä vasten "sylissä" voin vielä aikuisenakin itkeä surut ja murheet ja kuka lohduttaa aina oikeilla viisailla sanoilla.

Äitini on ihminen kuka sai ensimmäisenä tietää Samun jälkeen raskaudestani. 

Äitini on ihminen kuka tukee mua (ja meitä) aina. Hänen kanssaan on helppo puhua ja tämän on Samukin huomannut kun on vanhempieni kanssa lähentynyt erittäin läheisiksi näinä vuosina <3. 


Kumpa osaisin olla yhtä hyvä äiti meidän minille mitä äitini on ollut minulle! Ainakin hyvä malli minulla on äidistä ollut <3. 



Saas nähdä onko meidän lapsi yhtä valkotukkainen mitä minä olen ollut :). 


Vielä kerran oikein ihanaa Äitienpäivää ja omalle äidilleni Kiitos kun juuri sinä olet äitini <3.


Olen siitä niin kiitollinen, joka päivä, että mulla on aivan ihana ja rakastava äiti <3.




Tiina



Facebook

Instagram





2 kommenttia:

  1. Mä olen ollut pienenä samanlainen valkopäinen ja myös mun mieheni on tosi vaalea, kera punapigmentin. Sen takia olikin aikamoinen yllätys kun meidän tyttö syntyi ja hänellä olikin ruskea tukka! :) Hieman olisi saattanut tulla kuittailua postimiehestä, ellei tytöllä olisi niin vahvasti tiettyjä ulkonäköpiirteitä perittynä isänsä suvun puolelta... ;)

    Ja ÄIDIT <3 Mullakin on maailman ihanin äiti! Toivottavasti onnistun olemaan edes vähänkään samanlainen meidän tyttärelle. Valitettavasti ainoa elossa ollut mammani, äitini äiti, nukkui pois juuri äitienpäivän aattona. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, ihan alkuun, suuri osanotto❤️😓. No meillä ihan sama juttu, mies oli vauvana hyvin vaalea kera punapigmentin. Mutta sekä äitini että isäni puolella on hyvin hyvin tummatukkaisia luonnostaan, joten eihän sitä koskaan tiedä.
      Äidit❤️❤️

      Poista