sunnuntai 24. marraskuuta 2019

Oh Christmas tree


















Hyvää iltaa <3.



Niin siinä sitten pääsi käymään, että joulukuusi on koristeltu ja paikoillaan.



*
***
*****
********
**********
*
*
*
*



Ja nyt voin jo myös varmuudella sanoa, että toista kuusta ei tule tänä jouluna, koska myin meidän toisen kuusen hyvälle ystävälleni <3.



Eli tämä "pikku" kuusi saa loistaa ainoana kuusena tänä jouluna ja mielestäni tuo paikka on sille aivan nappivalinta :).



Otin viikon varaslähdön kuusen kanssa ja nyt voin ihan hyvällä omalla tunnolla "syyttää" siitä Samua joka kuusta jo toivoi kun kransseja asettelin reilu viikko sitten ;).


Tänään paistui myös ensimmäiset joulutortut. Ollaan selkeästi hyvissä ajoin liikenteessä tänä vuonna joulun kanssa!


No, tämä tulee helpottamaan kyllä paljon loppuvuoden kiireitä, ja joulusta pääsee nyt nauttimaan rauhallisin mielin ilman minkäänlaista joulustressiä.

Tosin, en muista kyllä koskaan saaneeni joulusta stressiä...



Koristelin tämän kuusen tänä vuonna, ensimmäistä kertaa, hillityillä väreillä ja myönnän, että ensimmäisiä koristeita ripustaessa mietin, miltä kuusi näyttää kun olen aina sen tottunut näkemään punasävyisenä.
Myös Samun kommentti oli: 
"Eiii, eiii, punainen sen pitää olla"!


Kuitenkin kun olin saanut kaikki koristeet kuuseen, sekä minä, että Samu tykättiinkin siitä näin todella paljon :).


Nämä koristeet kun ovat olleet viime vuosina yläkerran kuusessa ja tämä kuusi alhaalla on ollut se "punainen" joulukuusi.



Ja meillä kuusen kanssa on aina pätenyt yksi lause,

more is more.



Tänä vuonna ainoa asia mikä meillä on jouluna punainen, on joulupukki.

Vähintään tuon kuusen jalan pukki ;).



Punasävyiset joululakanat olen laittanut vuosittain aina jouluviikolla, mutta saas nähdä miten on tänä jouluna :).


Sitä ei varmasti tarvitse kertoa enää ääneen olenko minä jouluihminen, näköjään olen sen mieheenikin tartuttanut <3.



Ihanaa iltaa!




Tiina


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti