tiistai 25. heinäkuuta 2017

"Tyttö huollettu matkakuntoon"





Hiukset tuhannella pörröllä, vielä vähän kosteina suihkun jälkeen ja kasvoissa vain kasvovoide.

Ai, että mä rakastan näitä Microblading kulmia ja kestoripsiä. 

Kesäkuun alussa kävin ShBrowsin Saaralla ottamassa nämä Microblading kulmat ensimmäistä kertaa.
Reilu viikko sitten olin vahvistuksessa jossa pikkuisen pidennettiin kulmien sivuja ja vahvistettiin muutamaa kohtaa. 
Mulla ei rupeentunut iho yhtään ensimmäisellä kerralla, eikä ole nyt 1,5 viikon aikana vahvistuksenkaan jälkeen tullut yhen ainutta rupea.

 Täältä näet lähtötilanteen sekä ennen ja jälkeen kuvat ensimmäiseltä kerralta.

Ja nyt tämä kuva tosiaan 1,5 vko:a ensimmäisen vahvistuksen jälkeen.

Tänään kävin laitattamassa Saaralla ensimmäistä kertaa myös ripset.
Aiemmin mulla on ollut sekä klassista, että volyymiripsiä ja tänään Saara taikoi mulle Megavolyymit.
Eli yhdessä "tupsussa" on monta ohutta ripseä. Niin ohuita, että oma ripsi jaksaa ne kuitenkin kantaa.

Halusin kokeilla reissuun näitä megoja, saapi nähdä jäänkö näihin koukkuun vai palaanko volyymeihin :).

Nyt on meikäläinen huollettu siis matkakuntoon! 

Kyllä nämä helpottaa niin paljon arkea ja mä kyllä tykkään tästä huolitellusta ilmeestä heti aamusta alkaen. Nämä kulmat ovat enemmän ja paremmat mitä ikinä osasin edes toivoa.
Saara on kyllä ihan mielettömän taitava tekijä, myös ripsissä!
<3

Saara tekee parhaillaan muuttoa juuri uusiin tiloihin Helsinkiin. Erittäin lämpimästi suosittelen häntä sekä ripsien- ja Microblading-kulmien tekijänä!

Ihanaa iltaa!



Tiinamaria

Style by Tiinamaria Facebookissa ja nyt myös Instassa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti