tiistai 4. heinäkuuta 2017

Girls only





















Happydoggie tiipii + tyynyt


Pienellä viiveellä tulevat nämä mun postaukset...

Viime viikolla pidettiin tyttöjenpäivää (+yötä) siskoni Teresan ja Teresan 7v. tytön kanssa.

Ajettiin miehet muualle ja oltiin vaan ihan vaan me tytöt :).

Mä olin pitkään haaveillut, että Teresa opettaa mulle Sushin teon. Luulin, että se on vaikeaa, mutta eihän se ollut. Sehän oli itseasiassa todella helppoa.
No, eihän nämä nyt ammattilaisen tekemistä mene (heh), mutta kyllä ne ihan Sushiksi tunnistaa ja maku oli todella hyvä.
Riisipaketin kyljessä on sen ohjeet ja väliin oman maun mukaan täytteitä.
Me laitettiin nyt mm. kurkkua, avokadoa, lohta, leipäjuustoa ja härkää.


Pikku neiti nautti auringonpaisteesta terassilla meidän koirien ammeessa ja pyysi palvelua.
Sisään kantautui ääni:
"Saisiko täällä kylpylässä vähän palvelua, kiitos"?

Lomadrinkkiä oli neiti vailla :D.

Meillä oli oikein hauskaa yhdessä. Ollaan muutenkin todella läheisiä ja siskoni tyttö on ollut meillä paljon hoidossa ihan pienestä asti - monissa postauksissakin vilahdellut.

Eikö olekkin muuten söpöt nuo meidän vieraslakanat?
Ostin ne jo viime kesänä kun olin isosiskoni luona Ruotsissa. Ne oli vaan ihan pakko saada :).
Näiden pienten yövieraiden keskuudessa ne on varsinkin ollut suosittua tavaraa.


(kuvissa esiintyi tavaroita joita on saatu blogin kautta)



Tiinamaria
Style by Tiinamaria Facebookissa ja nyt myös Instassa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti