keskiviikko 12. heinäkuuta 2017

Täydellinen kasvovoide - The Cream, Löwengrip





*The Cream - LÖWENGRIP


Talvella huomasin, että kasvovoide jota olin käyttänyt pitkään ei enää riittänyt kosteuttamaan ihoani.

Kasvojen iho oli todella kuiva ja luulin jo vanhentuneeni todella pahasti koska juonteita ja ryppyjä näkyi entistä enemmän, paljon selvemmin.

Ajattelin stressin näkyvän myös kasvoissa ja varmasti osa syy onkin se, mutta kyllä nyt huomaan, että kyllä se olikin se kasvovoide mikä ei enää riittänyt mun iholle ja teki siitä vanhemman näköisen.

Kokeilin talven ja kevään aikana monta eri kasvovoidetta ja lopulta löysin sen omani.
Useampi purkki siinä meni ennen kuin löysin tämän, mutta nähtävästi vaiva oli sen arvoinen.

Nyt voin todella sanoa, että stressi ei ollut pelkkä syy mikä juonteet ja rypyt toi kasvoissa esille. Tai jos oli niin sitten tämä voide todella tehosi stressin aiheuttamaan ihon kuivumiseen.

Meikkaus vaan pahensi asiaa, sen jälkeen vasta kaikki juonteet ja rypyt näkyikin.

Tosiaan, useampaa voidetta tässä olen kokeillut talvesta saakka ja nyt ilolla kerron teille mikä on valikoitunut mun vakikäyttöön ja mikä vei monet juonteet mennessään ja palautti ihoni kosteuden.


THE CREAM - LÖWENGRIP care & color sarjasta


Reilu kuukauden olen nyt käyttänyt tätä voidetta aamuin illoin. Kyllä, sama voide aamuin illoin ja mun iho on kuin uudesti syntynyt.

En olisi voinut edes uskoa, kuinka oikeasti kosteuttava voide voi saada ihon näyttämään nuoremmalta taas.
Onhan se nyt varmaan päivänselvää, että jos iho on todella kuiva näyttää se vanhemmalta ja "ryppyisemmältä", mutta minä, en mä tajunnut, että sillä on näin iso merkitys.


The Cream

Rauhoittava, suojaava ja syväkosteuttava voide päivä- ja yö käyttöön.

- Hyaluronihappo -> sitoo kosteutta ja häivyttää juonteita
- Bisabolol -> rauhoittaa herkkää ihoa
- Allantoini -> rauhoittaa, pehmentää
- Skvalaani -> luonnostaan ihossa, ei ärsytä, antaa pehmeän, silkkisen ihon, ilman rasvaista tunnetta

(kaikille ihotyypeille - normaali, kuiva, herkkä)

Myyntipisteet: apteekit, yksityiset kosmetiikkaliikkeet


Kasvovoiteen etsinnässä mulla on ollut muutaman vuoden myös pieni "ongelma" joka vaikutti myös oikean voiteen löytämiseen, nimittäin herkät silmät.
Osa voiteista on ärsyttänyt mun silmiä ja semmoinen nyt ei tule kuuloonkaan. 

Tässä voiteessa ei ole sitä ongelmaa!


Olen totaalisen tyytyväinen tähän ja tätä meinaan jatkossa käyttää <3.

Ehdottomasti tätä suosittelen kokeilemaan!

*saatu testiin maahantuojalta blogiyhteistyön kautta



Tiinamaria
Style by Tiinamaria Facebookissa ja nyt myös Instassa




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti