perjantai 11. kesäkuuta 2021

Käpylä tour


































Mun oli tarkoitus jakaa tässä toinen juttu missä kerron mm. mökin kesäkeittiöprojektista, mutta laitetaanpa tähän väliin nyt tämä juttu :).



Ystäväni Karoliina vanhan kodin naapurustosta oli meillä tänään käymässä työpäivän päätteeksi ja "näytin" Karoliinalle paremmin missä me asutaan.


Karoliina oli meillä kerran aiemmin käynyt kun vietettiin Helsinki päivää n. kuukausi sitten, mutta tänään meillä oli Käpylä kiertue :).



Päivä oli erittäin upea, tosin jopa vähän hikinen tälle kiertueelle ;).


Mutta olipa kiva itsekin saada aurinkoa ihan ulkosalla eikä ihailla sitä kampaamon ikkunoiden takaa sisältä. 


Mulla oli muuten aika rankka viikko töissä takana joten tämän päivän lyhyempi työpäivä tuntui todella hyvältä. 

Pakko myöntää, että olen kyllä ihan loman tarpeessa. Kädetkin sen mulle taas kertovat kun ovat tällä viikolla mua muistuttaneet että olen tehnyt liikaa töitä :/. 

Onneksi enää 1,5:sta viikkoa ja meillä alkaa 2,5:n viikon loma :).


Toinen loma pidetään vasta ihan kesän lopulla. 



Mutta takaisin tähän päivään siis :).


Käveltiin niin kauniilla Käpylän kukkakaduilla tänään, että oltaisiin voitu jäädä ihastelemaan ja haistelemaan kaikkia kukkia. Käpylä on aivan mielettömän kaunis alue kyllä aina, mutta tämmöiseen kukka-aikaan se on vaan niin lumoava.

Tällä hetkellä täällä kukkii mm. Ruusu, Juhannusruusu sekä Syreeni. 


Käytiin vielä meidän lemppari paikassa Ravellossa syömässä jonka salaattipöytä on ihan huippu lounasaikaan. 


Ihana oli nähdä Karoliinaa ja nauttia näin upeasta päivästä <3.


Karoliina totesi mulle lopuksi kun meidän "Käpylä tour" tuli päätökseen:

"Teistä on tullut tommoisia urbaaneja stadilaisia". 



Heheh :). 



Jottei meistä tulisi liian urbaaneja stadilaisia niin vikonloppua vietetäänkin sitten taas mökillä ;). 



Aurinkoista viikonloppua kaikille! 



Pus, 



Tiina



Facebook

Instagram







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti