keskiviikko 28. joulukuuta 2016

Pieni lenkkiseura ja plus kokoinen (ja vielä) kalsareissa



















Empä olis uskonut näkeväni tätä päivää - nimittäin, että mä poseeraan kaikelle kansalle pitkissä kalsareissa, heheh :D.

Mutta just tein niin, enkä edes häpeä sitä :).

Ehkä tämän postauksen ja näiden kuvien sanoma on samalla se, että ei tarvitse olla "missi" uskaltaakseen näyttää itseään. Mä en ole pieni, 42-44 kokoinen ja silti todella sinut itseni kanssa. On makkaraa vatsalla ja ylimääräistä siellä täällä, mutta pääasia, että on sinut itsensä kanssa.

Lähiakoina jukisuudessa on noussut esille "plus koon mallit".
Mun mielestä se on todella hieno juttu, mutta aina särähtää korvaan tuo "plus koon malli pääsi kansikuvaan" jne.

Miksi se "plus koko" pitää mainita aina? 

En yhtään ihmettele miksi me plus kokoiset tunnemme itsemme monesti isoiksi. Koska aina on joku kuka mainitsee sulle, "näytät hyvältä vaikka oletkin tuommoinen plus kokoinen".
Ja taas se "plus kokoinen" tuli sieltä.
Mua se ainakin ärsyttää ja ihmetyttää! Harvoin kuulen hoikille ihmisille sanottavan kohteliaisuuden yhteydessä tämän ihmisen koko.


No, mutta se siitä ;).

Joulu on omasta mielestä jo ohi ja uutta vuotta otetaan pian jo vastaan!

Mitä mä odotan-/toivon uudelta vuodelta? 

Mä toivon, että mun käsiasioihin ja leikkauksiin tulis jo selvyys ja loppu. Tulkoon vielä vaikka kolme uutta leikkausta jo viiden lisäksi, mutta kunhan ne olis sitten siinä.
Toivon, että nämä muut asiat tässä elämässä alkaa myös pikkuhiljaa selviämään ja päästään elämässä eteenpäin. Tavalla tai toisella.
Toivon, että olisi jo aika saada iloisia uutisia enemmän tähän elämään :).


Sitten päästään takas noihin "kalsareihin" :D.

Mä ulkoilen ja lenkkeilen paljon. Suurimman osan yksinäni ja koirien kanssa ja välillä hyvän ystäväni kanssa kuka asuu lähellämme.
Mutta joka päivä ulkoilen! Ja kyllä, yritän myös saada tätä painoa pois mikä nyt parin vuoden sisällä on "tulla tupsahtanut" :D.

Osa ulkoilua on myös toimivat ja hyvät ulkoiluvaatteet ja kengät. Icebugit ovat olleet kovassa käytössä vaikka lunta täällä meillä ei kauan ollutkaan, mutta sen verran tiet ovat jäässä, että nastat ovat olleet ihan must juttu.

Päätin panostaa nyt joulun alla myös aluskerrastoon joka kuvissa näkykin! Ostin itselleni siis joululahjan :).
Kunnon merinovillaisen kerraston joka pitää lämpimänä ulkoillessa.
Ja nämä Kari Traan kerrastot on osoittautunut nyt aivan mielettömän hyviksi!
Niin hyviksi, että mun oli pakko niistä kirjoittaa :).
Voin erittäin lämpimästi suositella. Varmasti toimii monessa ulkoilussa, niin laskettelussa, hiihdossa kuin lenkkeilyssä! <3

Tänään sain myös söpön pikku lenkkikaverin. Hiirulainen ei pelännyt mua yhtään vaan pitkän matkaa sain kuvata-/videokuvata sitä, aika liikkis <3.


Ihanaa iltaa!



Tiinamaria


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti