lauantai 27. elokuuta 2022

Altaalla ja kaupungilla

Tänä aamuna ensimmäisenä tein jotain, mitä aina lapsena tehtiin perheen matkalla siskoni Taijan kanssa.

Kävin kurkkaamassa verhon taakse ulos paistaako aurinko :D.

Ja se paistoi täydeltä siniseltä taivaalta.

Lähdettiin aamupalalle ja sen jälkeen vaihdettiin uikkarit ja nautittiin auringosta siniseltä taivaalta melkein pari tuntia.

Sitten taas ne paksut, osittain tummat pilvet tulivat aivan samasta kohtaa, meidän hotellin takaata aivan niinkuin kaikkina edellisinäkin päivinä. Ne saapuivat nopeasti päällemme, eikä näyttänyt siltä että ne hetkeen loppuu. Rodoksen kaupunki näkyy edessäpäin vasemmalla kun meidän altaan reunalta katsoo eikä siellä näyttänyt olevan pilviä.

Päätettiin vaihtaa vaatteet ja ottaa taxi kaupunkiin. Tänään todella tahdottiin aurinkoa eikä jääty odottamaan sitä niinkuin eilen jos sitä ei olisikaan tullut enää.

Eilen odotettiin kuuteen illalla asti sitä turhaan :D.

Hurautettiin taxilla kymmenessä minuutissa kaupunkiin ja siellä ei pilviä ollut vaan paahtavan kuuma ja sininen taivas. Se oli juuri sitä mitä oikeasti loppu lomaan tahdottiin.

Kierreltiin kaupungilla ainakin pari tuntia, käytiin lounaalla Stekissä mistä saa ehdottomasti kaupungin parhaat pitagyrokset jos meiltä kysytään. Hinta tälle oli tänään 3,20€ ja koko on todella suuri. Sillä pärjäsi illalliseen asti helposti.

Tehtiin vielä viimeisiä tuliais ostoksia ja löysin myös itselleni kengät (sandaalit), kuka yllättyi ;D?!

Vitsit mä rakastan Rodoksen kaupunkia <3.

Se on vaan sopivan pieni ja pitää sisällään ihania kauppoja, kahviloita, ravintoloita jne.

Kun oltiin kierrelty ja istuskeltu ja ihasteltu, otettiin taxi takas hotellille.

Iloksemme myös tummat paksut pilvet olivat väistyneet tällä välin ja vaihdettiin uikkarit vielä takaisin ja nautittiin altaalla reilu tunnin verran.

Aivan ihana päivä :).

Viimeinen yö täällä edessä.

Meidän kone Suomeen lähtee huomenna sunnuntaina vasta kymmenen jälkeen illalla ja bussi hakee meidät hotellilta klo:19.05.

Saatiin onneksi tänään tieto että saadaan pitää meidän huone loppuun asti eikä tarvitse klo:11.00 sitä vielä luovuttaa.

Koko huominen päivä siis vielä nauttia täällä ja mahdollisuus käydä suihkussa ennen kotiin paluuta.

Tiina

Instagram

1. Steki on paras pitapaikka. Siellä joka kerta tulee käyty Rodoksen reissulla. Aah tuoretta ja niin hyvää