lauantai 19. maaliskuuta 2022

Loma vei ahdistuksen pois














LOMA VEI AHDISTUKSEN POIS



Halusin vielä kirjoittaa yhden jutun koskien meidän lomaa, tai pikemminkin mitä tämä loma sai aikaan. 


Ennen lomaa olin todella ahdistunut. 

Venäjän aloittaman sodan tuoma ahdistus oli mulla ennen reissua omasta mielestä jopa aika paha. 

Empaattisena ja herkkänä ihmisenä se vaan oli mulle liikaa. Asia joka aiheutti suunnatonta pelkoa ja ahdistusta. 

Asia jota en pystynyt käsitellä. 

Asia joka vei mun yöunet. 


Reissussa pystyin 100% unohtamaan kaiken tämän! 

Vaikka tiedostan että tilanne Ukrainassa ei ole kadonnut mihinkään ja se on aivan kamalaa, sain mä oman ahdistukseni pois. 

Se ei kuitenkaan ketään auta että mua ahdistaa, joten olen helpottunut että matka vei ahdistukseni kokonaan pois. 


Matkan jälkeen päätin, että en katso nyt tulevina viikkoina uutisia yhtään, enkä lue iltapäivälehtiä. Riittää että meillä Samu seuraa niitä ja pysyy ajantasolla asioista. 

Mä en nyt siihen pysty! 


Työssäni toivon myös asiakkailtani että keskustellaan jostain muusta. Ensimmäisinä päivinä kun oman ahdistukseni lisäksi 8h:a päivässä kuuntelin asiakkaiden pelkoa ja ahdistusta sodasta, aiheutti se mulle lisää ahdistusta. 

Nyt siis yritän pitää kampaamon myös sota vapaana alueena ja keskustellaan muista asioista :). 



En siis varmasti täällä blogin puolellakaan asiasta liiemmin kirjoita. 


Yritän nyt keskittyä elämässä muihin asioihin! 


Matka teki siis kaikin puolin hyvää. 

Laatuaikaa Samun ja ystävien kanssa, ihania maisemia, aurinkoa ja hyvää ruokaa sekä ahdistuksesta pois pääseminen. 


<3




Tiina



Facebook

Instagram







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti