lauantai 27. kesäkuuta 2020

Hajamielinen vai mökkihöperö
















No höh, olimpas mä hajamielinen :).



Edellisessä jutussa kerroin meidän mökkiunelmasta, haaveesta josta en tiedä pystytäänkö sitä koskaan ainakaan ihan täysin toteuttamaan.


Kerroin, että olisin tehnyt kokonaan tästä oman jutun, jos olisin saanut luvan käyttää Eesome homen sivuilla olevia kuvia. 



Täällä on nähtävästi aurinko pehmentänyt mun pään, koska en tajunnut edellistä juttua kirjoittaessa, että voinhan mä linkata omissa jutuissani suoraan esim. jonkun  yrityksen nettisivulle. 


Siispä laitan tähän muutaman linkin mun haaveesta, unelmien mökin tyylistä ja sen rannasta. 


Näitä kuvia olen itse ihastellut aivan älyttömästi ja ehkäpä ne inspiroi myös jotakuta teistä :).







Ulkoterassille haluaisin SACKit säkkituoleja ja raheja vaaleanharmaana ja paljon lyhtyjä & valoja <3.


Haluaisin kaataa kaikki puut meidän mökin edestä niin, että upea järvinäkymä pääsisi näkyviin. 


Mä näen sieluni silmin miltä tämä kokonaisuus näyttäisi. 

Eihän sitä koskaan tiedä  <3.





Tiina







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti