perjantai 22. maaliskuuta 2019

Madara - organic skincare

















Keskusteltiin rakkaan mieheni kanssa tässä yksi päivä iästä.

Miten ikä muuttaa meitä niin ihmisinä, kuten myös meidän ulkonäköä.


Mä täytän ensi kuussa jo 36v. 

Niin, en tiedä pitäisikö tuo "Jo" jättää siitä pois, ja sanoa vaan, että 
Mä täytän ensi kuussa 36v.

Se "Jo" meinasi tulla silti siihen eteen, piti ihan keskittyä etten kirjoita sitä uusiksi.


Jotta ei kuulosta siltä, että mulla olisi ikäkriisi, kerron ihan suoraan, että sitä mulla ei ikinä ole ollut, mutta aika ja vuodet menee kyllä hurjaa vauhtia eteenpäin.


Mä olen itseasiassa todella tyytyväinen tähän ikään.

Koen ikääntyväni "arvokkaalla" tavalla.


Arvokkaalla tarkoitan iän tuomaa elämänkokemusta.


Puhun siitä kaikesta elämänkokemuksesta mitä ikääntyminen meille tuo mukanaan.

Olen todella onnellinen siitä, että sitä on mm. paljon enemmän "järkeä päässä ja elämänkokemusta kuin esim. 10v. sitten".


Koska ikä kuitenkin muokkaa meidän ulkonäköä,
mm. iho veltostuu ja se ei ole enää niin kimmoisa kuin se "kakskymppisenä" oli. 

Tästä syystä haluan itse antaa iholleni sen tarvitsemat hoitoaineet.

Monessa aiemmassakin kosmetiikkaan liittyvissä jutuissa olen monesti todennut, että ihon kosteutus on kaiken A ja O, ja sen perään kuulutan edelleenkin.


Iho tarvitsee kosteutta näyttääkseen kauniilta.

Toki, kaikkea ei missään nimessä saa purkista, ei mistään purkista, vaan keho on tietenkin kokonaisvaltainen mihin vaikuttaa kaikki muukin, kuin se mitä purkista saa.

Niin mm. elämäntavat, ruokailutottumukset, uni, kuin myös esim. stressi vaikuttaa meihin.
Ihoon asti.

Mitä vanhemmaksi tulen, kiinnitän enemmän huomiota mm. omaan ruokavalioon.
Se on muuttunut terveellisemmäksi kokoajan vuosi vuodelta.


Myös ihonhoidon tuotteisiin kiinnitän paljon enemmän huomiota kuin esim. 10v. sitten ja panostan niihin aivan eri tavalla.


Osa syy tähän on varmasti se, että olen huomannut ettei yksi ja sama rasvapurkki enää riitä koko kropalle, ehei.

Ja osa syy on myös varmasti se, että sitä arvostaa itseään aivan eri tavalla mitä vanhemmaksi sitä tulee, ainakin mulla on niin.

Se on varmaan se järjen ääni ;) ja halu pitää muutenkin itsestä hyvää huolta.


No mutta.
MADARAn tuotteita olen aiemminkin yhteistyön merkeissä päässyt kokeilemaan ja tällä kertaa olen saanut testailla haluamiani Madaran tuotteita joita en ollut ennen käyttänyt.


Olen ollut aivan super tyytyväinen jo aiemminkin käyttämiini Madaran tuotteisiin ja sama tyytyväisyys jatkuu kyllä nytkin!


Koska mulla on ollut käytössä jo joitain kuukausia Madaralta mm. kasvovesi, seerumit, öljy, silmänympärysvoide kuin parit naamiotkin, halusin kokeilla myös päivittäiseen käyttöön / tarpeeseen niin Madaran body lotionia kuin käsirasvaa.

Body lotionista jää aivan jumalaisen pehmeä iho ja käsirasva on todella silkkinen joka imeytyy todella nopeasti.



Näiden lisäksi mulla on ollut testissä nyt

joka kiinteyttää ja elvyttää palauttaen ihon nuorekkaan ilmeen.

Tämä ylellinen, voidemainen naamio auttaa palauttamaan ihon kadonneen täyteläisyyden, silottamaan ryppyjä ja kiinteyttämään uudelleen iän myötä veltostuneen ihon.

Olen käyttänyt tätä kahdesti viikossa.



Tämän lisäksi olen käyttänyt n. kolme kertaa viikossa 
OIL TO MILK SCRUB -kuorintaa.

Tämä maitomainen ja täyteläinen kuorintavoide puhdistaa, pehmittää ja kuorii ihon hellävaraisesti poistamatta sen luonnollista kosteutta.
Ihosta tulee pehmeämpi, sileämpi, puhtaampi, sekä silminnähden kirkkaampi ja hehkuvampi.



Viimeisenä, mutta ei missään nimessä vähäisimpänä mulla on ollut käytössä nyt 
BOOST AMINO-FILL  -Kiinteyttävät ampullit.

Nämä 3D ampullit auttaa geneettisiin ja kronologisiin ikääntymismuutoksiin.

Näiden käyttöä suositellaan +35 vuotiaille joilla alkaa iholla näkymään juonteita ja ryppyjä, ja joiden iho on alkanut veltostumaan ja menettämään kimmoisuuttaan.

Näitä ampulleja voi käyttää niin 10 päivän kuurina, kuin silloin tällöin kun ihon täytyy näyttää todella hyvältä. 
Esimerkiksi tärkeänä juhla- tai hääpäivänä tai ihan vaan kun on olo, että haluaa näyttää tosi hyvältä.
 Eihän siihen tarvita mitään erityistä päivää aina ;).


AIVAN MAHTAVA TUOTE (tämäkin).



Vähän reilu kuukauden ovat nämä tuotteet olleet mulla käytössä ja aivan älyttömän tyytyväinen olen näihin.

Mun iho ei ole niin kalpea mitä se ennen tätä "tehokuuria" oli.

Sen huomasi jopa Samukin kuka sanoi mulle yksi ilta:
"sun kasvot näyttää siltä, että ne olisi saanut aurinkoa".

Se on muuten ihan totta, selkeä ero ihon värissä!


MADARASTA on tullut mun suuri suosikki luonnonkosmetiikassa!


Herkkäsilmäisenä olen voinut käyttää kaikkia tuotteita. Mikään ei ole ärsyttänyt silmiäni mikä on sikäli harvinaista.



Kaunis iho huomataan, näin ne väittävät!



Parasta on kun itsellä on hyvä olo, se näkyy!


Ja en voi väittää etteikö tuntunut hyvältä kun Samu meidän ikäkeskustelun päätteeksi totesi:

"Sä olet kyllä säilynyt ihan super hyvin, sua voisi luulla helposti nuoremmaksi ulkonäöltä".

Tämä sai kyllä virnistyksen huulille, vaikka ei mulla ole tarvetta näyttää nuoremmalta :).


Tämä asia toki on katsojan silmissä, joku toinen saattaa olla toista mieltä, ja suotakoon se hänelle ;).




Näissä tunnelmissa on hyvä toivottaa seuraava ikävuosi tervetulleeksi!



Nyt toivottelen teille myös aivan super ihanaa perjantaita!




Iso kiitos myös Narural Goods Companylle yhteistyöstä.





Tiina









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti