perjantai 22. maaliskuuta 2019

Amsterdam calling











Huomenna aamulla klo:8.15 Tiina ja Heli nousee Amsterdamin koneeseen!

Jippikaijeee!


Se on tyttöjen viikonloppu edessä!


IHAN SUPER IHANAA!



Mä kävin just varastosta hakemassa matkalaukun ja se ois mulla pakkaaminen edessä.

Varoittelin kyllä jo eilen Heliä, että mä ajattelin nyt tälle matkalle ottaa niin rennot vaatteet mukaan kun mahdollista.

Matkalaukun päällä on tällä hetkellä mm. kahdet juoksutrikoot ja lenkkarit :D.
Että ihan niin rennot....


Monta kaupunkilomaa tehneenä joka kerta korostuu vaan enemmän ja enemmän se mitä päällä on ja jalassa.

Viime vuoden helmikuussa oltiin Helin kanssa Lontoossa ja minä tepastelin nahkasaappaat jalassa, mekko päällä menemään ja se reissu oli yhtä sukkahousujen kiskomista ylös ja rakkoja kantapäissä.

Mutta hei, mä yritin sentäs olla edes yhdellä kaupunkilomalla vähän fiinimpi ;).


Viime joulukuussa Pariisissa tepastelinkin menemään lähes koko matkan lenkkareissa.
Siellä mulla sentään oli farkut jalassa ja villakangas takki..



Nyt täyttää siltä, että oon lähdössä turhankin rennolla meiningillä reissuun jos noita mun reissuvaatteita katsoo :D.

Tosiaan parit juoksutrikoot, pari pitkää neuletakkia, muutama perus toppi, lenkkarit, vähän siistimmät tennarit, sekä nahkatakki...

Pärjäisiköhän sitä oikeasti noilla, ilman mekkoa tai siistejä housuja :D. Ehkä mun täytyy yhdet normi housut pakkaa mukaan varuiksi.



Mä oon ollut kerran aiemmin Amsterdamissa.

Oon käynyt rippikoulun siellä.

Eli siitähän tulee kesällä jo 21v. aikaa...


Kauheasti en kaupungista mitään muista ja paljon se on varmasti näissä vuosissa myös muuttunut.

Mutta mennään ottamaan selvää ja katsomaan miltä kaupunki tänä päivänä näyttää.


Joitain suunnitelmia ollaan tehty, mutta jos sulla on antaa nyt joku ihan viime hetken vinkki, niin mielelläni kuulen <3.



Kaksi yötä, kolme päivää.

Maanantai ja tiistain välisenä yönä tullaan takas Suomeen joten ensi viikolla kuullaan sitten Damin kuulumisia :).



Nyt mä alan valmistautumaan matkaan ja pakkaamaan!



Ihanaa viikonloppua!






Tiina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti