keskiviikko 13. joulukuuta 2017

Alakerran kuusi - monien vuosien haave















Alakerran kuusikin pääsi vihdoin kuviin.

Tai niitähän on oikeastaan kaksikin... Huonekuusi lisäksi jonka olen saanut pidettyä hengissä jo yli vuoden.
Tuon huonekuusen tosiaan ostin viime vuonna, muistaakseni lokakuussa ja silloin jännitin kun mikään viherpeukalo en ole, saanko pidettyä sen hengissä jouluun asti.

Toista joulua mennään sen kanssa :).

Se on ollut oikeastaan koko vuoden meidän keittiössä, mutta nyt siirsin sen joulunajaksi ruokailutilaan. Toivottavasti se ei loukkaannu nyt vaan tästä paikanvaihdosta!


Tämän alakerran kuusen ostin muutama vuosi sitten perhetutuiltamme. Olin ihaillut kuusta heidän luonaan vuosia ja kerran sanoin, että mikäli he joskus aikovat tästä ihanuudesta luopua, niin minä tahdon sen ostaa.

Muutaman joulun tämä persoonallinen ja erilainen joulukuusi on kaunistanut meidän kotia.

Tämä on kuusi jonka olen aina koristellut suurimmaksi osaksi punaisin koristein. 
On karkkikeppejä, karkkeja, sydämiä, palloja jne., mutta punaisella menty ja niin mennään tänäkin vuonna.

Varsinkin kun "joku" laittoi kaikki vaaleat ja valkoiset pallot yläkertaan, on tämä kuusi kohta todella P U N A I N E N.

Tämä kuusi sopii mun mielestä täydellisesti meidän joululakanoiden, sekä jouluastiaston tyyliin - edustaa sitä "perinteisempää" joulua mulle.

Vaikka kotimme onkin muuten klassisen-modernin-skandinaavinen :D - voiko noin sanoa edes...
....tykkään myös joulunajan perinteisistä asioista.


Näihin tunnelmiin, ihanaa iltaa! 




Tiinamaria
Style by Tiinamaria Facebookissa ja nyt myös Instassa





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti